marți, 19 februarie 2008

somn de dimineata

ma trezesc greu.
te simt miscandu-te prin casa, simt mirosul cafelei proaspete, o aud pe titina, cainele meu preferat, latrand.
pe fereastra se strecoara soarele.
ma trezesc greu.
ziua ce m-asteapta mi-e draga, beau cafeaua pe terasa, la soare. fumez si aroma tigarii mele ma face sa zambesc.
da, e soare azi si haina groasa am s-o uit in cuier.
ma trezesc greu.
iubesc zgomotul motorului si mirosul pielii cu tutun din masina, vag amestecate cu iz de vanilie. imi place sa conduc, sa-mi vajie drumul pe la urechi.
sa ma gandesc cu drag unde si cu cine am sa manac de pranz.
dar ma trezesc greu.
iubesc zambetele sincere si promisiunea unei aventuri in fiecare zi.
stiu ca zilele imi sunt frumoase, ca ma bucur de cuvinte si lucruri marunte, ca nu ma plictisesc, n-am timp sa ma plictisesc.
iubesc dupa-amiezele cu soarele care se-ascunde rosu dupa acoperisurile caselor. clipa in care se insinueaza mirosul serii.
serile-s intotdeauna promitatoare, serile zambesc linistit, insinuant ori tandru in asteptarea noptilor.
dar ma trezesc greu.

caldura patului cu asternuturi parfumate discret, perna moale, farmecul somnului de dimineata, prelungirea unui vis nebun, gandurile ratacite intre somn si realitate, toate secventele care-mi galopeaza prin minte cand m-agat de amintirea somnului,
toate striga cu glasul meu, dimineata, mai lasa-ma sa dorm, iubitule, mai lasa-ma un minut.
si ma trezesc greu,
dar ma trezesc
cu gandul ca maine dimineata am sa dorm, am sa intarzii lenesa in pat
in vreme ce o sa te simt miscandu-te prin casa si o sa simt mirosul cafelei proaspete....

5 comentarii:

Pisicot spunea...

Ah ce frumos...miros de cafea dimineaţa, foşnete prin casă. Dar încă te invidiez pentru terasa la soare. Şi pentru titina :)

Alex spunea...

deci tu chiar vrei sa lenevesti !!! Nu-ti mai place munca ? Doar cafelute si stat in pat ? Pai unde te crezi ?

Offf, de-as avea si cea mai mica putere as face ca fiecare zi sa fie doar sambata si sa fie mereu dimineata la 10 :)

O seara linistita, zuzeta !

zuzeta spunea...

pisicot, am copilarit la curte, undeva in mahalaua bucurestiului. imaginile care m-au urmarit de-a lungul vietii sunt cu mine desculta, in zilele de vara, iesind din casa direct pe o terasa acoperita cu bolta de vita de vie. caini in curte si miros de pamant.

asta am visat de-a lungul timpului. si unele vise se implinesc, daca le urmezi cu incapatanare. dupa ani buni de bloc in marele oras, am fugit la marginea lui. bolta de vita de vie n-am inca, dar terasa si cainii, mirosul de pamant si soarele ma fac fericita. mai ales dimineata.

cat despre titina, ea e o printesa-a-maidanezilor care, oh, nu m-apuc sa povestesc! n-am sa ma mai pot opri! promit sa-i dedic insa o insemnare intreaga!

zuzeta spunea...

sigur ca vreau sa lenevesc! si o si fac de cate ori am ocazia.:)

cat despre sambata, eu nu ma omor dupa ea. mie cel mai mult imi place joi.

Pisicot spunea...

:) ... sunt convinsă că şi visele mele se vor împlini.

aştept povestea cu titina, chiar dacă sunt un pisicot, i'm a dog person :)