vineri, 15 februarie 2008

niciodata

"nu vreau sa te mai vad niciodata. nici sa te aud. nu vreau sa mai stiu despre tine nimic. niciodata."

asa mi-a spus. asa mi-a spus un om care s-a suparat - nejustificat, zic eu - pe mine. un om care mi-a pretins sinceritate si-apoi n-a suportat-o.
mult timp m-au durut cuvintele strigate-n noapte, palme peste adevaruri rostite in soapta, in lumina zilei.
multe nopti n-am dormit intrebandu-ma cum si unde am gresit.
multe ganduri mi-am facut si desfacut.

...dar omul ala mi-a zis "niciodata" cu ura si restentimente. si, in fata unei asemenea hotarari nedrepte, m-am plecat. si am plecat.

astazi, dupa mult timp, m-a sunat. pentru ca a trecut cu masina pe langa mine si m-a zarit cu coada ochiului. lalaiam, pe stefan cel mare, o punga de floricele si zambeam soarelui.
a tras pe dreapta si m-a sunat spunandu-mi ca l-au napadit amintirile.

n-am stiut ce sa zic. pentru ca pe mine m-a napadit tristetea. si am tacut asa cum nu tac niciodata...

6 comentarii:

Alex spunea...

opusul iubirii nu e ura, ci indiferenta, nepasarea...

Pisicot spunea...

Niciodată e un cuvânt greu. Şi pentru cel care-l spune dar mai ales pentru cel care-l aude.

zuzeta spunea...

hm, nu era vorba strict despre iubire in insemnarea asta, ci despre prietenie. dar opusul este, si in acest caz, indiferenta.

dar indiferenta mea ajunge uneori sa ma doara mai rau decat dezamagirea. cu fiecare noua indiferenta imi pare ca ma indepartez, incet, incet. de mine.

asa-i pisicot. de prea putine ori in viata am spus "niciodata". iar atunci cand am facut-o, mi-am spus-o mie, nu altora.

maria spunea...

in prietenie sinceritatea e la fel de dureroasa ca in iubire cred. mai ales daca nu e prietenia aceea....

Unknown spunea...

Niciodata e cuvantul de care ma feresc cel mai mult si pe care evit sa il spun. Si indiferenta doare mai tare decat ura. Atunci cand ti se spune te urasc dormi relativ bine. Atunci cand ti se arata indiferenta stai si te intrebi si tot te macini si numai sa dormi nu poti. Postul asta zuzeta a nimerit la fix...

zuzeta spunea...

maria,
pai afli daca este sau nu prietenia "aceea" dupa un exercitiu de sinceritate...!!

indiferenta ar trebui sa fie...indiferenta. dar indiferenta doare, hm.