luni, 25 februarie 2008

evadari

duminica seara. pe canapele (fiecare pe-a lui). la televizor. calmi si zambitori. linistiti.
pe la vreo 10,30 iau laptopul in brate si imi bag nasul pe messenger sa schimb si eu o vorba cu lumea.
nici n-apuc sa ma dumiresc bine cine e on-line, ca buzz, prietena mea ma cere.

ei, prietena asta a mea.
ne stim de ani de zile, multi ani.
de-a lungul vremii am impartit multe, si bune si rele.
mi-e draga. si eu ei.
nu ne-am mai vazut de multa vreme. ani. ingrozitor.
vorbim des, ba la telefon ba pe net. dar n-am apucat sa ne vedem.

si aseara, buzz.
fara nicio introducere zice: "vrei sa iesim?"
"sigur ca vreau", zic eu.
hai, ne vedem la universitate, ma duc sa ma imbrac.
si eu.
atat.

discutie scurta si plina de emotii. duminica seara, ora 10,30.

"iubitule," si vocea mi se unduieste mieros, "eu ies...putin..."
privire mirata, spranceana ridicata.
"stii, ma intalnesc cu o prietena..."
liniste, privire dezaprobatoare.
"nu stau mult" zic si-o tulesc sa ma imbrac.

"nu mi se pare normal, e duminica, e noapte... ", zice cand trag usa in urma mea. e imbufnat. mai bombane ceva, dar nu inteleg.

orasul e pustiu. e muzica si zambesc.
revederea e spectaculoasa. oh, anii s-au oprit in loc.
o intreb: cum ai plecat de-acasa? ceva probleme?
"hm", zice ea. "m-am dus langa el si i-am spun incet: vezi ca eu ies"
si el ce-a zis?
"nu cred ca e cazul"
si tu?
"am iesit!!!"

11 comentarii:

Anonim spunea...

"Nu cred că e cazul!". Şi ea a ieşit. Relelor ce sunteţi. Şi deloc devreme acasă, adică vreau să spun că acum nici nu mai plecaţi devreme de acasă :))

Pisicot spunea...

Ce drăguţi sunt ei cu feţele astea... :)

zuzeta spunea...

demaio, bre
plecatul devreme de-acasa n-are farmec.
dar s-o iei noaptea de nebun(a) prin oras, ei bine, asta da viata!!!

oh, pisicot, sunt. ofensati si deranjati de apucaturile astea ...de fete!
cateodata insa pot fi al dracului de evervanti!!! :))

Pisicot spunea...

Păi da, că în capul lor doar ei au voie!!

maria spunea...

lol. mie imi place fata de simbata seara, daca plec in club. mai ales ca il rog sa ma si duca cu masina. ca de, stam la tara si as bea si eu un mojito

zuzeta spunea...

da, da!
si noi tot la tara stam asa ca genul asta de "probleme" imi sunt familiare!!!
eu sunt in perioda daiquiri sau margherita!!!


pisicot, la noi ideea este "de ce fara mine?!"

Pisicot spunea...

Îi roade rău!

zuzeta spunea...

ei bine, aici e un paradox.
daca iese cu mine si fetele se plictiseste. zice ca vorbim numai prostii si ca ne hlizim ca adolescenetele.
"nu mai vin niciodata cu voi" zice.

dar, cand ii zic ca ies cu fetele, na, pune bot!!!

maria spunea...

hm, la mine s-a obisnuit. a cedat in fata discutiilor noastre care il depasesc clar. asa ca a abandonat

zuzeta spunea...

domnul meu nu (inca)!!!
si, mai mult, de cand ne-am mutat la curte, replica preferata este "mai bine invita-ti prietenii(ele) acasa. luam bere, facem gratar...!!!"

pai si pantofii? eu unde sa port pantofii???!!!

maria spunea...

a, nu, nu merge cu invitatul ca ar trebui sa ne suporte plus ajute la pregatiri. nu, e mai bine sa disparem cu totul