joi, 19 iulie 2007

Inca un rand pentru prietenii mei!

am iesit la bere si-am baut apa tonica. de fapt, ca sa respect adevarul, am baut, pe rand, limonada, cafe-frape, limonada, apa minerala, apa plata, apa tonica. vreo patru ore am tot baut. intre timp, prietenii mei au baut, fireste, bere. desi in prima jumatate de ora mi-am renegat carnetul, masina si comoditatea, in urmatoarea jumatate m-am luptat cu tentatia taxiului si in a doua ora de terasa am vrut sa plec la fiecare cinci minute, am petrecut o seara senzationala.

"unde suni? . la ala. sa vina cu zdreanta aia de sora a lu' nevasta lu' poteca. unde sa vina? sa vina aici. adica sa vina acolo. la cine suni, ma? la catalin soferu'. e prietenul meu. toti sunt prietenii mei, tot corpul auxiliar. si femeia de serviciu. aoleu, cred ca m-am imbatat. am scapat de canicula, da m-am imbatat. unde suni, ma? la poteca. sa vina aici, sa plateasca. telefonul meu nu mai afiseaza nimic.sunt 38 de grade. cand am venit erau 41, era cald. era canicula. cand se fac 25 plecam. alo, poteca? unde-i ala, ma? sa-l iei si sa vii aici cu zdreanta aia de prietena a lu 'sora lu nevasta-ta. cine esti? ooo, catalin! uite-asa, toarna-ti apa in cap ca-ti curge pe spate si te racoresti. pe cine suni ma? pe catalin soferu'. uite, scrie, catalinsoferu. inca doua beri! trei beri! unde esti? io unde sunt? unde suntem ma? unde suntem aici? ce dracu' ma? telefonul meu nu mai afiseaza nimic, uite, nimic. eu socializez, toti sunt prietenii mei, tot corpul auxiliar. acu' pe cine suni? pe poteca, sa vad de ce nu mai vine. asta e nebun, vorbeste singur. mai bea din cupa romaniei aia, ca parca e un extraterestru. ce dracu' bei acolo, ma? gin? nu las nici un bacsis, ca ma enerveaza asta. e obraznica. alo, poteca? vino aici, ca daca nu, te fac autostrada. de ce razi, ma? cred ca m-am cam imbatat. sa vina ala cu zdreanta aia de sora a lu nevasta lu poteca. mergem? unde mergem? pai sunt abia 36 de grade. telefonul meu nu mai afiseaza nimic. mai adu niste beri, reci. adu de sus. alo, poteca? io de ce dracu' sunt ud pe spate? asta ma suna la 10 dimineata in fiecare zi. nu te mai sun pe tine, acum il sun pe catalin soferu. il sun mereu. alo, poteca? esti pe drum? esti cu catalin soferu? asta nu vorbeste cu nimeni, se preface. asa face el. e nebun. sa vii aici cu zdreanta aia de sora a lu' prietena a lu' sora lu' nevasta lu' poteca! sa vii ca te astept, stau aici pana vii. asta e sefu meu. spune tu, sefule. mi-am luat spray de-ala de picioare, sa nu transpir la picioare. de-ala scump. mi-am dat. ala e prost. scump si prost. e pentru vreme rece. mie mi-a fost rau. la varsta mea mi-a fost rau in autobuz. sa-ti dai cu pudra de talc. alo, poteca? ce dracu' ma, telefonul meu nu mai afiseaza nimic. ia zi, ma, mai bem o bere? mai adu un rand! adu de sus!

3 comentarii:

Anonim spunea...

bineeeeeeee! viata bate filmu'! asta trebuia filmat...

Anonim spunea...

:))

Anonim spunea...

No comment :)):)):))

(un consumator)