joi, 12 iulie 2007

barbatul prietenei mele

"barbatul prietenei mele". suna ca un inceput de povestioara erotica. de fapt barbatul prietenei mele e un bou. (sigur, si prietena mea are zile cand e vaca si probabil ca asa ajuns sa se marite cu el). barbatul prietenei mele e mitoman. in lumea lui el e, pe rand, absolvent de studii la Sorbona, director de firma, as in publicitate, barbat fatal, prieten cu primul ministru si fostele lui neveste, tatal perfect, sotul model, pilot de raliu, colaborator de marca al serviciilor secrete (asta am pus-o de la mine, pe celelalte si le asuma...). el e foarte, foarte destept. citit, vorbit, studiat. mult mai destept decat prietena mea, nu? ea, zice el, e inculta, ingalata, barfitoare, lenesa. e oricum, numai nevasta nu. barbatul prietenei mele e un om superior si poarta pe umeri drama omului superior care traieste alaturi de un om inferior. asa ca e mereu ofensat, obosit, nervos. si mereu face scandal. bate din picior, urla, injura. (nu aiurea, doar pe nevasta-sa). ca doar el e sefu. seful c(l)asei.
prietena mea se-apropie de 40 de ani. vrea familie. vrea banii sotului ca sa plateasca ratele pe la banci. vrea sa aiba "statut social", sa-i spuna lumea "doamna X". sa gateasca sambata tocanita si ciorba pentru toata saptamana si se stea duminica pe canapea, cu sotul ei. sa se uite amandoi la emisiuni de divertisment. pentru toate aceste lucruri minunate, barbatul prietenei mele continua sa aiba nevasta.

2 comentarii:

Anonim spunea...

nah, pai inseamna ca nevasta barbatului prietenei tale nu doar ca-si merita soarta, dar ii si place.

Mesteru' spunea...

De ce dracu' e prietena ta?