marți, 17 iulie 2007

amicul cristian vasile

"va mai amintiti de bucurestiul anilor 30-40" ma intreaba insistent un promo de pe N24, cred. sigur ca ne amintim! eu, una, n-am sa uit niciodata perioada aia. ... ieseam cu fetele sambata de sambata la sosea, cu automobilul. iar serile ni le petreceam la "vulpea rosie" sa-l ascultam pe cristian vasile, pe care mi-l amintesc de parca ar fi fost ieri. si-n fond, cat timp sa fi trecut? doar vreo 70 de ani... rochia verde pe care mi-o invidia zarada (cum care zarada? iubita lu' vasile, draga!) imi vine inca perfect. doar fermoarul nu se mai inchide bine, ca l-au ros nitel moliile. va imaginati, asadar, ce lezata m-am simtit cand televiziunea cu pricina mi-a pus la indoiala memoria. oi fi eu ramolita, da nici chiar asa... pana si fiica-mea ar putea sa va povesteasca cate ceva, ca doar era si ea acolo, in epoca. cu totii eram...
ca sa-mi treaca supararea, am plantat niste prosoape de-alea de care creste magda catone in gradina, sa vedem daca incoltesc. nu de alta, dar vreau sa am si eu talie de viespe...

2 comentarii:

Anonim spunea...

a,stiu. pe mine ma mai tii minte? eu eram ala care-ti aducea trandafiri rosii!!!

Anonim spunea...

Mie personal imi plac acele filmulete cu Bucurestiul de altadata, si chiar imi place sa ascult povestea nefericita a lui Cristian Vasile . Ar trebui sa apreciem mai mult epoca interbelica si nu sa ne batem joc de ea . (nu am 80 de ani , nu sunt o tocilara , ci pur si simplu din cand in cand ar trebui sa ne mai intereseze si altceva in afara de politica,manele ...)