vineri, 27 iulie 2007

In cautarea fericirii

nu stiu incotro ma indrept. nici nu prea imi pasa. nici nu ma prea gandesc la drumul vietii mele. am plutit mereu intre doua lumi, am mers pe-un drum ingust, ca un fir de ata suspendat deasupra prapastiei, am mers pe drumuri batatorite, am mers si pe apa cand uscatul mi-a inghitit elanul. m-am oprit sa trag aer in piept dupa ce-am alergat, m-am impiedicat si-am cazut cand ochii n-au mai stiut sa vada, m-am scufundat in uitare cand am obosit si-am evadat in nebunie daca nimic nu mi-a mai fost de-ajuns. dar mi-a placut. si-mi place. iubesc viata, o iubesc cu pasiune, cu inversunare, cu furie uneori. ma fascineaza felul in care se inlantuie lucrurile, se completeaza intamplarile, se amesteca fragmentele si-apoi se recompun, alcatuiesc figuri, senzatii, sentimente. imi plac oamenii si mastile lor, eternul carnaval in care danseaza suflete fragile laolalta cu cele hidoase, in care tristeti profunde se intersecteaza cu amoruri superficiale, in care urata orasului poate sa fie diva pentru o noapte iar barbatul chel, burtos si nefericit devine erou national pentru c-a tinut un copil de pelerina salvandu-l de la inec. nu poti sa-ndesti fragmentele de fericire intr-un borcan si sa te prefaci ca-s licurici. la fel ca micile insecte lipsite de aer si libertate, au sa se stinga.

15 comentarii:

verbiaj. spunea...

Vreau sa fiu barbatul chel, burtos si nefericit din insemnarea ta.

zuzeta spunea...

sa inteleg ca mie-mi ramane rolul de "urata orasului"?!

verbiaj. spunea...

Tu poti sa fii borcanul cu fericire. Iti dau voie.

Anonim spunea...

Eu ma bucur ca-s drum pentru cineva. Sper sa conduc inspre ce trebuie...

verbiaj. spunea...

Daca dragostea mea ar fi o strada, as vrea sa fie una din germania, fara nicio groapa.

zuzeta spunea...

n-as vrea sa fiu borcan, fie el chiar si cu fericire. pot sa fiu o sticla cu sampanie? supla, verde si spumoasa? (fericirea e inclusa-n pret...)

kolonele, conteaza inspre ce conduci?!drumul sa fie bun, ca restu' vedem noi!

zuzeta spunea...

daca dragostea mea ar fi o strada, as vrea sa fie un oras. daca ar fi un oras, as alege nurnbergul. (asta ca sa raman in germania)

verbiaj. spunea...

Nurnbergul, pentru ca a fost reconstruit de la zero, dupa bombardamente infioratoare. Inseamna ca te-ai indragostit a doua oara :)

zuzeta spunea...

intotdeauna m-am indragostit a doua oara. :))

verbiaj. spunea...

De acelasi tip? :)

zuzeta spunea...

doar de unii. de cei care au reusit sa se reconstruiasca dupa bombardamente infioratoare!

Anonim spunea...

Daca as fi o strada, as vrea sa ma reconstruiesc singura, din dragoste, pentru a ma oferi splendida si pura, refacuta si vindecata sufletului care ma iubeste

Anonim spunea...

Zuzeta, fa-mi un hatar si potriveste ceasul blogului :) alegand zona gmt + 2

zuzeta spunea...

chiar un hatar iti fac, ca mie-mi placea asa aiurea!

Anonim spunea...

Atunci lasa-l asa aiurea...
De un' sa stiu eu ca tie asa iti place :)