marți, 10 iulie 2007

acasa

vreau sa stau acasa. imi doresc cu disperare sa stau acasa. si cand reusesc, imi vine sa ma urc pe pereti. nu de bucurie. am tot felul de treburi, pe care le aman din jumate-n jumate de ora, doar, doar le voi trece peste pragul celeilalte zile. in care...nu mai stau acasa. nu-mi place stau singura, mi-e urat. ma enerveaza pisicile, ca se bat. ma enerveaza aerul conditionat ca bazaie si, daca-l opresc, ma enerveaza caldura.ma enerveaza toti prietenii mei, care ma suna in cele mai nepotrivite momente, dar acu' au treaba cu totii. mi-e foame si n-am paine. ma uit cu groaza la ultima tigara din pachet si trag de timp, s-o mai pastrez. vreau sa mut masina ca sta in soare si se incinge. si poate plec, totusi... vreau, vreau sa slabesc 5 kile in timp ce ma indop cu inghetata si ciocolata. vreau sa miroasa a iasomie si eu sa fiu foarte tanara. vreau sa vorbesc fara sa gandesc si sa gandesc fara sa vorbesc.vreau sa dorm si nu mi-e somn.
azi e ziua in care stau acasa.

Niciun comentariu: