marți, 24 iulie 2007

cod rosu. rosu de tot.

azi chiar ca mi-a fost cald, si neuronilor mei le-a fost si au luat-o razna. mai intai, plecand de-acasa, m-am trezit intr-o cu totul alta directie, catre o zona unde am lucrat pe vremuri, in urma cu multi ani. comanda gresita. mai tarziu, la birou, un coleg mi-a zambit complice si m-a felicitat, ca sunt in tendinte. aveam tricoul pe dos. alta comanda gresita. la pranz am mancat la un fast food cu aer conditionat si totusi, plecand de-acolo am lasat portofelul pe masa si-am luat, la schimb, paharul. comanda FOARTE gresita. am raspuns senina la telefonul unei colege, convinsa fiind ca-i al meu, desi nici modelul, nici soneria nu aveau nici o legatura. am reusit sa ma si enervez azi. ca sa-mi vars oful, am sunat repede un prieten. "bai, seful meu e cel mai mare idiot, futu-i (pe masa, pe tacsu si tot neamul lui cel adormit)" . de la celalalt capat al firului, seful meu m-a intrebat, ingrijorator de mieros "draguta, nu cumva ai gresit tu numarul???
neverosimil, nu? de-aia zic: fratilor, a fost cod rosu. rosu de tot.

update: acum, neuronii mei zic sa beau o bere rece. o fi gresita si comanda asta?

Un comentariu:

Anonim spunea...

sefu merita, nu? deci no problem.

si, draguta, ce ziceai de berea aia?