sâmbătă, 29 august 2009

o dimineata de caine

by raluca

azi noapte m-au lasat, in sfarsit, sa dorm in casa. omul ala inalt a insistat, a zis las-o si pe ea, saraca (eu ma prefaceam ca dorm, dar am auzit) si reaua aia cu parul lung, pe care nu ma lasa sa i-l rod, tot batea campii si zicea, mai, ai vazut ce face noaptea, ii innebuneste p-astia - se referea, cred, la animalele alea mari si paroase care se invart pe-aici si-si dau aere, care maraie ca apucatii daca ma joc si eu putin cu ei si-i musc de labele alea imense - dar omul inalt, ziceam, i-a spus aleia de zice ca e mama mea (mereu striga, hai la mama, hai la mama) ca el nu ma mai duce in tarc, sa stau acolo singura
(adevarul este ca nu-mi place acolo, in afara de o patura si o ratusca galbena si urata n-am ce sa rod)
asa ca pana la urma s-a induplecat si eu, ca sa le arat ca sunt cuminte- am dormit toata noaptea pe covor si l-am ros doar un pic, nici nu i-am bagat in seama pe cainii aia care se dau mari si se baga in seama, se duc pe langa patul lor si se tavalesc ca niste caraghiosi
doar dimineata m-am plictisit si am inceput - ce sa zic, mare lucru, sa trag carpa aia de pe canapea. si pe urma ce-am facut, doar am latrat si eu nitel si-am intrat cu picioarele in castronul cu apa - nu l-am vazut, na, ca ma grabeam sa ajung undeva, am ascuns eu o soseta de-a fetei aleia care ma ia mereu in brate si pe urma fuge in sus, pe scara, unde eu nu pot sa ma duc - doamne, astia zic de mine ca nu sunt cuminte, dar pe ea nu stiu cum o suporta, face o galagie ingrozitoare, se aud de acolo tot felul de chestii, cica asculta muzica si mereu tranteste cate ceva, de-mi sare inima
eu m-am tot invartit pe langa pat, dar femeia aia - mama- s-a uitat la mine si s-a intors cu spatele, se prefacea ca doarme
mi-era foame
si am strigat si eu vreaaaau lapteeee, vreau lapteeeeee
(aia mari voiau si ei, dar n-aveau curaj sa zica, abia dupa ce am strigat eu au inceput si ei sa zica, vrem lapteee, vrem lapteeee, toti stateam acolo, langa pat si strigam, s-a ridicat omul ala inalt si a zis ceva de mamele noastre, n-am inteles prea bine ce
dar s-a dus direct la cutia aia argintie care toarce, de unde mereu miroase bine
maaai, un castron mai mare n-ai gasit si pentru mine?!
ma rog pe urma am vrut sa ma joc si eu, dar nesimtitii aia mari s-au urcat pe gramada aia de nisip din curte si o pazeau de ziceai ca e a lor, asa ca m-am dus sa ma joc cu trandafirii, am cules toaate florile la care am ajuns - sunt cam amarui, da, hai, treaca de la mine)
aoleu s-a sculat si mama, ce caraghios ii sta parul
dar e draguta, s-a jucat putin cu mine si m-a luat in brate, dar pe urma a zis pfff, pute (ce sa zic, dar ea cand isi da cu o tona de parfum cum e?)
a venit si cealalta de sus, eu fug repede dupa ea sa vad ce face
dar amadoua susotesc ceva, aud doar cuvantul baie si nu stiu ce inseamna
aaa, ce faci, lasa-ma, lasa-ma
m-a luat pe sus si m-a bagat in ligheanul asta, e caldut si ciudat, astea rad ca proastele, cainii aia mari se holbeaza cum mama ma scarpina aiurea, invers decat normal, da mie imi place, stau in apa pana la gat si ma balacesc
cand mancam? indraznesc sa intreb
dar se face ca n-aude, ma tine intr-un prospop albastru si nu prea imi convine
vreau jos, vreau jos
si acum mi s-a facut somn, iar astia nu ma lasa in pace, se tot invart pe langa mine si spun vaaai, ce draguta e, ce draguta e, de parca acum m-au descoperit
sigur n-or sa ma mai duca in tarc
desi mai bine ma prefac ca adorm, uite, ma intind aici
si adorm, adorm...

3 comentarii:

greenfield spunea...

Ce dimineata de caine fericit vrei sa spui!:)
Tocmai ma gandeam daca ai mai ros ceva pe-acolo prin casa...

v spunea...

deci slaba recolta de rosaturi, te rog sa iei masuri :D

zuzeta spunea...

un caine fericit cu parinti disperati!!!

am suspendat toate firele, asta am facut :))