luni, 3 august 2009

just life

s-a scurtat ziua. asta seara vantul a suflat a toamna si-a adus miros de frunze uscate. fumez aproape doua pachete de tigari pe zi, conduc ca o dementa, ard toate semafoarele pe galben si viteza legala in oras imi pare a fi 80 de kilometri la ora, nu dorm mai deloc noaptea si am euthanasiat un motan care avea o tumoare in gat. de ziua mea m-am facut praf si am stat pe sezlong, in ploaie, cu ochii la spectacolul de lumina de pe cer, pe urma am adormit imbracata pe canapea, mi-e dor de razvan si nu inteleg de ce nu vrea sa ma mai vada niciodata, nu mai pot sa beau cafea fara lapte si intr-o zi am umblat zece ore prin magazine, nu mi-e dor de mare si n-am rabdare sa citesc, uit ce trebuie sa fac a doua zi si-mi amintesc, tardiv, peste vreo saptamana, n-am mai vazut-o pe fiica-mea de vreo luna, trandafirii imi infloresc a doua oara, unul dintre caini a invatat sa desurubeze cu dintii dopurile sticlelor de plastic, rad mult, visez putin, mi-a intrat in cap sa merg la new york
si nu stiu de ce, nu stiu de ce
pentru prima oara dupa multi ani
nu mi-e frica e toamna.

5 comentarii:

cutremuratoarea spunea...

Draga mea Zuzeta, mi se pare ca mirosul de toamna in miezul verii este periculos...

innuenda spunea...

Hai că ești pe drumul cel bun! Dacă te-ar invita cineva într-o toamnă la o tăvăleală copilărească prin mormane de frunze moarte și la o bătaie cu tufănele, după care să mâncați ionatane cocoțați în vârful patului, povestind iubiri și ascultându-l pe Francis Cabrel, îți jur că ai aștepta toamna cu bucurie, așa cum o aștept eu.:)

punctul pe j spunea...

scrii f misto

pacat ca fumezi :(

zuzeta spunea...

don'soara, nu-i.

nu ma bag la bataia cu tufanele. in rest, invita-ma, ca vin. aduc eu mustul!

dane, dane...
daca n-as fuma, as fi perfecta. clar.

greenfield spunea...

si la mine-au inflorit a doua oara trandafirii cataratori si caprifoiul, parca e luna mai...:)