miercuri, 12 august 2009

caine mic

gasit caine mic, mic
in mijlocul drumului.
am franat in ultima clipa, ca mi s-a parut ca-i o carpa murdara
s-a uitat la mine lui ochisorii lui de lapte
si mi-a rupt inima.
abia daca stie sa manance singur, sta cuminte in brate si cauta sa-si tina capul lipit de gatul meu
l-am parcat in noaptea asta la vecini, in tarcul sarei, care a plecat la tara
intre multe paturele s-a cuibarit si a adormit
dar mi-a spus, suspinand, ca ar vrea sa aiba si el o mama. sau un tata...

8 comentarii:

innuenda spunea...

Zuzo, dacă nu vrea nimeni, încearcă aici. Poate e mai lesnicioasă treaba și mai mare impactul.

http://www.adoptiicaini.ro/

zuzeta spunea...

multumesc
dar "ea" a fost botezata raluca si zice ca n-ar mai pleca de la mine. acu, sa vedem ce zic si ceilalti membri ai familiei ...:D

greenfield spunea...

Nu mai stiu exact cati caini ai, dar cu cei mici, nu-i de gluma...iti spun din experienta. Am crescut si noi o multime cu toate riscurile de rigoare...:)
Chiar ieri vorbeam de Tina noastra care e foarte "educata", dar s-a educat singura, sau de Vulponica de la curte, sau de Coco, care nu mai e...sau de Cipilica pe care a trebuit sa-l eutanasiem; si lista puilor ar fi mai lunga, dar si dureroasa in acelasi timp.
Cainii nostri n-au facut pui niciodata, noi am crescut mereu alti pui:)

zuzeta spunea...

greenfield, stiu ce spui. deja sunt disperata. raluca e un copil jucaus si obraznic, simpatica foc, dar care ne-a dat viata peste cap. noua si cainilor nostri educati, care nu rod papuci, fire sau covorul, care nu trag cu dintii orice atarna, care nu se trezesc pe la 4 in zori de zi, ca sa faca o cursa de onoare prin casa...

greenfield spunea...

Dar de cearsafuri si camasi trase de pe sarma de-afara ce mai zici? Dar de cizme de piele imblanite roase cu temeinicie cat ai clipi?
Dar de mobil furat si dus pe scari???
Dar de catel urcat pe aragaz, gasit cu capu'n oala cu pilaf???
Eh, acum sa te vad!!!

zuzeta spunea...

chiloti furati si plimbati prin curte, ros cele mai frumoase sandale ale verii, rasturnat pahar mare cola de pe masa pe covor, in saritura agera, mancat toate florile, facut bucati plasa de muste pentru usa, atacat violent si muscat picioare, in somn, ooof :))

greenfield spunea...

Asta cu chilotii mi-a placut mult, imi imaginez o scena cu musafiri:))
Coco ne manca picioarele cu adidasi cu tot, suferea de dorul nostru...cainii sunt foarte gelosi, uneori se manifesta ciudat.
Important e sa nu se rupa intre ei. Ai nostri se mai ataca uneori. Si ne dau apoi de lucru.
Acum mi-am amintit de memory stick cu urme de dinti:))
Ai nostri mananca dude, corcoduse si smochine, nu mai au acces la flori...

v spunea...

o valiza de mousuri, boxe, casti, incarcatoare - toate facute praf, cablu de retea gros, ros pina la sectionare; toata cablaraia calculatoarelor, perforata marunt si des. podeaua de poliuretan puzzle de pe balcon, hacuita si carata bucatele in casa, avocado+ierburi rontaite pina la cotor, citeva chestii sparte, facturi si alte hirtii (mai) importante sfisiate, roase si tirite te miri unde. picioare atacate. ditamai ciolanul furat din oala de ciorba la un minut dupa stingerea focului.

si nu-s decit niste biete pisici.