sâmbătă, 29 august 2009

chimie

..si a trecut prin spatele meu, impingand usor scaunul
cu o atingere delicata care ma electrizeaza
mi-au coborat fiori de pe ceafa pe sira spinarii
si m-am gandit, futui, e a treia oara in doua zile cand mintea imi fuge subit la sex daca sunt in preajma lui
si intr-o clipa, in sclipirea brusca ochilor, i-am citit gandurile,
senzatiile se intersecteaza undeva acolo, la jumatatea drumului, se intorc cu un val de caldura in stomac
pana si vulgaritatile sunt permise in schimbul scurt de priviri
si suna al dracului de bine
cand auzi gandul
care nu-i deloc tandru, ci doar brutal de senzual
schimba-ti pozitia, domnule, sa ma delectez cu imaginea gatului tau puternic
(intotdeauna am avut o problema cu gatul, cu linia ferma a spatelui ce se prelinge delicat sub tricou)
pana si dara de parfum ce te urmareste e pe gustul meu, te adulmec ca o pisica flamanda (sa mai zica cineva ca nu exista chimie!)
si-am vazut, la dracu, gestul tau de nervozitate, il recunosc in bataia cadentata a tocului meu, e prea multa lume in metrul nostru patrat, prea mult fum de tigara si prea putine cuvinte
ma privesti si eu ma agat de zambetul tau,
dar pe masura ce te indepartezi magia dispare, de la distanta esti doar un barbat oarecare, ce se holbeaza la mine insistent
si de care, sa mor, chiar nu-mi pasa.

3 comentarii:

innuenda spunea...

:))) I know exactly what you mean. Deși, să fiu a naibii, mie când îmi fuge mintea, vinovată, îmi fuge la cunoaștere, nu (doar) la sex!:)) E un concept mai amplu, deși cumva mai vag.

greenfield spunea...

Intotdeauna spui lucrurilor pe nume cu mare precizie. Tu nu te temi de cuvinte, nu-i asa?

zuzeta spunea...

si, da, ai dreptate,
"explorare" asta ar fi termenul
care include si sexul meu, si cunoasterea ta! good point! :))

nu, de cuvinte nu ma tem. desi "precizia" nu e una din calitatile mele... :)