sâmbătă, 12 ianuarie 2008

tentatii

ei bine, acum vreo doua ore mi s-a facut pofta de cafea.
primul gand a fost ..."hm, nu beau cafea la ora asta. n-o sa pot sa dorm".
si m-am enervat. pe mine m-am enervat, pe cliseele astea verbale sau psihice in care ajung sa ma invart uneori. beau cafea dimineata ca sa ma trezesc, cica. beau cafea dupa-amiaza. beau uneori cafea si seara. toate cafelele principale ale zilei plus cele secundare ("hai sa bem o cafea!!!!") nu m-au impiedicat niciodata sa dorm. altele sunt framantarile ori ideile care imi provoaca insomnii.
si totusi, pe la 1 noaptea, cand mi s-a facut pofta de cafea, m-am trezit gandindu-ma prosteste sa nu beau cafea pentru ca am sa ratez intalnirea cu morfeu.
si-apoi am avut o revelatie care m-a ingrijorat de-a dreptul. cate lucruri care-mi plac imi refuz, oare, doar pentru ca o parte a mintii mele pastreaza o informatie valabila majoritatii?
sa sper ca tentatiile sa-mi fie mereu mai puternice decat cliseele.
am baut cafea. si mi-e foarte somn.

si, pana la urma, ce regula mai e si asta, ca daca-i noapte trebuie sa dorm? n-am tinut cont de ea niciodata.

7 comentarii:

pantacruel spunea...

fara reguli.
asta ar trebui sa fie prima regula pentru o viata traita la intensitate maxima?
o viata plina de tentantii, lispita de clisee?
o viata provocatoare, proaspata ca o cafea tare de dimineata?
de ce nu?
dar la ce bun o astfel de viata?

si uite asa mi-am adus aminte de cotabita... da, da,
domnisoara nu pleca... :))

morala:
ce ar fi viata fara cafea?
un zat gros turnat peste sir nesfarsit al pasilor lenesi dintr-o zi posomorata?
ma duc sa imi fac un ceai mai bine, earl grey, cu putin lapte...
ce atata retorica?

Alex spunea...

votez si eu tot pentru ceai, adik e mai putin provocator dar ... mai bun intr-o seara friguroasa de iarna... mergea si un vin fiert daca stau sa am gandesc mai bine... :)
Buna seara!

greenfield spunea...

eu beau cafea de cate ori este nevoie, insomnii de la cafea? foarte rar.

Anonim spunea...

or fi frumoase si drumurile batute, nu zic.
ne fac viata mai comoda, e caldut si linistit. si la ce bun?
daca nu incerci, nu stii cum e. poti doar sa-ti imaginezi. dar, o data ce-ai incercat, poti deja sa-ti imaginezi altceva!

earl grey abia ce-am cumparat, pentru prietenii mei bautori de ceai. si am si lapte.
dar cafeaua, panta, cafeaua...tare, dulce si fierbinte,
ei bine, cafeaua e regula mea!

n-am nimic impotriva ceaiului, alex. sa fie primit! il respect, dar nu-l iubesc.

o seara buna va doresc, domnilor. orice ar insemna asta pentru voi!

Anonim spunea...

greenfeld, eu beau cafea de placere! :))
in seara asta, insa, am renuntat la ea in favoarea unui pahar cu vin rosu!

Anonim spunea...

Beau cafea absolut la orice oră. Uneori ajung să beau o cafea şi la 11 noaptea, iar la 12 pot deja să dorm. Dar acum...depinde şi de organism. Oricum, am de gând să schimb cafeaua, cu ceaiurile.
O seară bună să ai şi tu...de fapt...de acum aş putea ura să ai o dimineaţă bună. Mă duc către un pahar de vin roşu...

greenfield spunea...

Zuzeta, eu cu vinul rosu nu prea le am, caci stii cum e cu tensiunea...
Dar mi-aminteam zilele trecute de un vin rosu foarte bun, care se numeste Comandaria si se face in Cipru. Daca mergi pe-acolo sa-l cauti. E nemaipomenit de bun. L-as mai gusta si eu, din cand in cand...