marți, 8 ianuarie 2008

cocktail

fantezie cu nebunie, provocare. in cantitati egale. neliniste cu arome de rasarit de soare. schi in costum de baie, la balea, primavara. viteza. prieteni prea vechi revazuti prea rar. povesti la foc, clapton.
nopti albe, asternuturi de matase ravasite, baie cu spuma, contradictii. carti citite din scoarta in scoarta in ore prea scurte. somn cu veioza uitata aprinsa. parfum.
oboseala placuta, dimineata. vise cu ochii deschisi.
alunecari in neexplorate ganduri cu stimulente de iarba. underground.
dansuri dracesti, iluzii.
gust de lacrimi, rasetete cu dureri de stomac.
sirena vaporului care se desprinde de chei. zgomotul rotilor de tren, infundate de perna jilava din cuseta vagonului de dormit.
mirosul marii dimineata. culoarea marii in furtuna. fulgerele.
ninsoarea deasa, zapada de alaltaieri, florile de colt.
ziua de maine, in care deja respir. umbrele de ieri.
noapte buna....

9 comentarii:

Alex spunea...

SUPERB !!! asta asteptam de la tine, credeam ca nu mai vine momentul asta !!! de aia te citesc mereu, pentru ca stii sa ma surprinzi si sa surprinzi bucati simple de viata, lucruri normale si sa le dai straluciri de miracol ;)
Iti multumesc, zuzeta, o zi frumoasa !

Anonim spunea...

imi placi. si e de bine, pt mine.

Garfield spunea...

iar bautura, zuzeta ?:))
imi place la tine... parol...

Unknown spunea...

fantezie cu nebunie, preferata mea;) vreau si eu o astfel de stare!!

UnCopilutz spunea...

Asta da stare de spirit. Mulţumesc pentru astea câteva secunde în care ţi-am citit postul. Deosebit!

Anonim spunea...

aşa, aşa...fantezii să fie, că ingrediente sunt destule...
eu unul am visat aşa de frumos cu ochii deschişi, după postul acesta...

pantacruel spunea...

'(...)nopti albe, asternuturi de matase ravasite, baie cu spuma, contradictii. carti citite din scoarta in scoarta in ore prea scurte (...)'

despre pasajul asta cred ca e vorba... :))

vezi ca ai o leapsa pe o astefl de tema. la panta, desigur :)

zuzeta spunea...

nu le dau eu straluciri, alex. ele pur si simplu stralucesc!

andreea, multumesc. si pentru mine e!!!

garfield, unde-i bautura, bre? doar niscai iarba...!!!

Anonim spunea...

fantezie cu nebunie avem, simona! cu ce altceva te servesc?! :))

ma bucur, uncopilutz. astfel de stari se cer impartite.

si pentru tine, demaio, adaug un jack. cu doua de gheata?

primit leapsa, panta. astept starea...