vineri, 4 ianuarie 2008

iarna cainilor




prima lor zapada adevarata... si somnul de dupa!!!!


6 comentarii:

Alex spunea...

parca vorbesti de mine :)) la fel am dormit si eu azi-noapte... putin, dar... dragalasi caini ;)
Buna seara, zuzeta !

zuzeta spunea...

buna seara, alex. cainii mei au dormit tun, dupa ce ieri toata ziua s-au indeletnicit cu jucatul, iar eu cu admiratul lor, cu o cana (doua, trei, patru!!!) de vin fiert in mana!

iar ei, cainii, sunt oricum numai dragalasi nu! sunt niste bestii!!!

Alex spunea...

:) Pai era o gluma, ai mai spusca nu sunt prea cuminti ;) Important e sa nu te pape :)
Take care !

Anonim spunea...

Doamne, când îi vezi odihnindu-se, spui că sunt cele mai scumpe fiinţe de pe lume :) Şi sunt. Îmi plac de mor, oricât de răutăciuni ar fi uneori :))

zuzeta spunea...

chiar sunt, demaio. si mult mai sinceri si de incredere decat multi dintre oameni...
si niciodata nu sunt rai degeaba.

piatra fara nume spunea...

imi plac imi plac imi plac! acum m-a luat doru de zapada.