joi, 24 ianuarie 2008

spring time

eu cred ca azi a venit primavara. eu asa cred...

6 comentarii:

PECHETTA spunea...

subscriu! am simţit şi eu asta azi. lângă dunăre, la 8 grade celsius!
şi... unde-s doi, puterea creşte! să-i convingem şi pe ceilalţi că e primăvară iar! :))

Anonim spunea...

Eu nu cred...şi vom vedea ce şi cum. Nu că nu ar fi frumos, dar...e prea devreme. Se simte în aer ceva ameninţător...vom vedea...

Alex spunea...

Lol !!! Si eu care credeam ca e vorba de fast-food :))
mda, demaio, la fel zic si eu... ar fi frumos, dar sa nu ne grabim ...
O seara linistita tuturor!

Anonim spunea...

de pe aripile vantului se vede cel mai bine, nu?!
hei, si de ce trebuie sa-i convingem pe altii? daca nu vor sa se bucure, treaba lor.
chiar a venit primavara azi. si daca pleaca, asta e. :))

demaio, ceva amenintator se simte in aer si inaintea furtunii. si asta nu inseamna ca furtuna nu-i frumoasa!

la spring-time n-am mai fost de multa vreme. dar imi aduc aminte ca era acolo o salata...de primavara, care-mi placea la nebunie.
nu noi ne grabim. ea, domnisoara, ne bantuie prea devreme ca sa fie adevarata. dar eu zic ca isi vesteste sosirea din timp, precum zmeul cu buzduganul, stii...
si seara asta e linistita. chiar prea linistita pentru gustul meu!

Pisicot spunea...

Zuzeta, vremea de afară e înşelătoare. Dar eu am simţit primăvara prin flori. Am casa plină de zambile...

Poate vine mai devreme anul ăsta.

Anonim spunea...

zambile am luat si eu azi, in drum spre birou, un cos intreg.
n-am sa le duc acasa pentru ca nu s-ar potrivi. am avut grija ca la mine-n casa sa fie mereu vara!!!!

si, pana la urma, iarna asta poate sa mai stea. oricum n-are cum sa-mi mai scoata primavara din suflet!