vineri, 5 octombrie 2007

viata de caine

4 comentarii:

piatra fara nume spunea...

imi place sa cred ca e undeva la mare, sub un cer albastru si un soare nu prea salbatic.
poti sa spui cum il cheama?

zuzeta spunea...

e Titina. o catea pentru a carei viata am luptat luni de zile si am cheluit...chiar n-are importanta cat.
ea si cu frate-su, Bilenku, au aparut pe strada mea cand aveau vreo doua luni. erau plini de raie si foarte bolnavi.
au trecut aproape doi ani de-atunci.
poza e facuta in curtea casei mele. dar sa stii la mine in curte seamana cu "la mare". nu-i chiar ca la vadu - despre care povesteai intr-un comentariu, dar aduce putin, in diminetile de vara, cu lumina si farmecul de la corbu!

piatra fara nume spunea...

ma bucur sa o cunosc pe titina, o visatoare bag de seama. imi place de ea. :)

zuzeta spunea...

pai si titina se bucura sa te cunoasca, mai ales ca stie ca-i iubesti pe catei! :))
si are intradevar momente cand e visatoare. ochii ei au culoarea desertului si uneori, cand sta in pozitii precum cea surprinsa in fotografie, pare ca are asa de multe de povestit...