marți, 9 octombrie 2007

toamna

se asezase un nor la fereastra mea. isi lipise caraghios nasul de sticla rece si ma privea cum dorm. l-am auzit fosnind cu stropi de ploaie si am deschis ochii, umbriti de ceata somnului tarziu. mi-a zambit. m-am intors cu spatele si m-am agatat de un vis cu soare si liliac inflorit.
s-a necajit norul si a inceput sa sufle ceata. sa fure frunze moarte si sa arunce cu ele pe alee. sa bata darabana cu degetele-i stravezii pe pervazul ferestrei.
mi-am sucit capul si l-am privit printre gene. m-a vazut, caci atent imi urmarea miscarile si a zambit din nou. ar fi vrut, da, ar fi vrut sa se joace cu mine. am deschis ochii larg si i-am facut semn cu mana. era, de fapt, un pui de nor, pufos si simpatic, imbracat in haina de gala a toamnei.
zambetul i-a inflorit in miros de cafea, in caldura blanda a casei, intr-o dimineata frumoasa de octombrie. innorata, dar frumoasa.
cred ca acum a venit toamna. si o sa-mi deschid sufletul sa o primesc...

7 comentarii:

Garfield spunea...

:)) frumos ca de obicei... uite ca toamna are partile ei frumoase:) mai ales in sufletul tau...

zuzeta spunea...

toamna are oricum parti frumoase. eu, insa, mare iubitoare de vara, mai greu sunt dispusa sa le accept.
dar cred ca azi dimineata am facut un pact cu toamna...

pantacruel spunea...

frumos zuzeto,
are si dede pe blogul sau un material pe aceeasi tema in aceeasi zi.
suflete pereche?

fiecare insa are stilul lui.
doi romantici iremediabili...

zuzeta spunea...

multumesc, vali.

pantacruel, la sugestia ta, ca sa zic asa, am vazut textul lui dede. si, drept sa-ti spun, al lui imi place mai mult.
insa "emotia de toamna" am fost tentata si eu s-o asez frumos in coada textului. am renuntat insa in ultimul moment.
suflete pereche? nu, e doar toamna...

trestie spunea...

e asa pufos textul tau. pufos ca un nor. ca un pui de nor... fain!

zuzeta spunea...

trestie, ce m-am bucurat ca ai spus asta. pentru ca, scriind textul, asa l-am si simtit, ca pe-un norisor pufos pus pe sotii!! :))

Vlad spunea...

Ce frumos :)
Daca nu citeam titlul ziceam ca vorbesti de o ploaie vesela de vara ;))