miercuri, 10 octombrie 2007

prea multe

am prea multe de facut in prea putin timp.
am prea multe de spus in prea putine cuvinte.
am nevoie de tot ce vad, ce ascult, de tot ce gandesc si uit,
de tot ce visez si pierd.
respir senzatii si ma hranesc cu sentimente.
imi place ciocolata, ador cafeaua.
si berea neagra, tigarile marlboro,
muzica si linistea.
mi-e dor de toate zilele ce au sa vina
si ma despart greu de cele ce trec.
vreau sa ma impart
in mii de mine.
am prea multe de facut in prea putin timp
si prea multe de iubit
cu doar o singura inima.

9 comentarii:

Garfield spunea...

te-as tot citi... frumos ca intotdeauna...

pantacruel spunea...

ma repet.
din nou vad asemanari intre sufletele voastre,
zuzeta si verbiaj.

mai sa fie...

(are menestrelul un material cam la fel in zilele trecute.
nu ca as vorbi aici de plagiat, nu sunt stupid, ci de coincidente stranii. o sa va urmaresc in paralel de acum inainte:)

zuzeta spunea...

ba dede, ba verbiaj! hotaraste-te!!!

greenfield spunea...

Timpul s-a comprimat, parca, de-abia ne ajunge pentru strictul necesar.
Si eu am zile cand costat ca sunt atatea de facut, iar timpul e prea scurt. Solutia care ar fi?

Anonim spunea...

Imi place cum ai spus : "vreau sa ma impart... in mii de mine." exact ce spuneam despre felul tau de a scrie ;) Merci.

zuzeta spunea...

greenfield, pe langa faptul ca timpul s-a comprimat, in viata asta sunt atatea de facut si de trait incat ajung sa cred ca, si daca as avea tot timpul din lume, tot nu mi-ar ajunge...

mii de mine iti multumesc, alex. si asteapta urmatorul tau text! :))

Anonim spunea...

:) promit sa mai scriu, dar eu sunt mai scump la scris decat vali ;)

zuzeta spunea...

eu stiu sa astept!

Unknown spunea...

imi place cum scrii, esti sensibila si m-am regasit in cuvintele tale