vineri, 5 octombrie 2007

goodbye my lover

6 comentarii:

Anonim spunea...

Incredibil... E filmul "The Notebook", un film dulce.. nu stiu cat de bun, pentru ca l-am vazut cu ochi extrem subiectivi.. Nu vazusem clipul cand am scris despre a-l ajuta pe cel mult-iubit, cel lovit de amnezie, sa isi aminteasca, sa ii reconstruiesti cu bucati din tine insuti imaginea iubirii.. Despre asta e filmul. Zuzeta, n-ai idee.. Multumesc.

zuzeta spunea...

stiu filmul, prin el am facut asocierea cu piesa.
sa inteleg ca la fel de subiectiva eram si eu cand l-am vazut?!
eu iti multumesc. :)

Anonim spunea...

Ai legat fara sa stii fire nevazute si uitate. La fel am facut si eu cand am scris fara sa vad clipul tau mai intai. Exista totusi o retea subtila de lucruri dincolo de ceea ce percepem imediat :).
"You're a pain in the ass, 99% of the time.. and it's not going to be easy, but I wanna do that!". Iete definitia iubirii celei "de tot", asa-i? :) "Pacoste ce esti, te iubesc de nu mai pot!" :))
Zuzeta, ia remember putin: http://www.youtube.com/watch?v=0VTpYVb1mhE&mode=related&search=the%20notebook%20fight%20best%20clip

Garfield spunea...

gandeste frumos este un indemn sa zic asa... si merita sa il urmam pana ce reusim sa o facem...
:)

zuzeta spunea...

am revazut secventa si ea m-a adus in starea in care as vrea sa revad filmul.
si eu am gandit asemanator, nu ca "am legat fire nevazute si uitate", dar ca am deschis usi inchise...

vali, stiu ca-i un indemn. l-am regasit si pe blogul tau. si raspunsul e acelasi: da, incerc sa gandesc frumos!

Anonim spunea...

Atunci ma bucur. Si eu vreau sa-l revad - imediat ce fac rost.