miercuri, 31 octombrie 2007

iti mai aduci aminte, doamna?!

era tarziu.
si era toamna.
ploua marunt, ploaia cea rece care-ti patrunde in suflet. ploua a despartire.
trecusera de-acum doua ceasuri peste ora la care ar fi trebuit sa te intalnesc. si fiecare minut ma duruse ca o lovitura de bici. doua ceasuri lungi in care privisem ploaia prin geamul aburit. si stiam ca ma astepti, simteam. iti ghiceam in noapte incordarea, privirea, gestul nervos prin care-ti priveai ceasul, o data, inca o data.
stiam ca n-ai sa te urnesti de-acolo, de pe trotuarul cenusiu, din ploaia rece de toamna tarzie. stiam ca ma astepti.
si dupa doua ore de lupta surda cu demonii, am venit.
si niciodata, dar niciodata, n-am sa uit noaptea de toamna a despartirii noastre.
ce frumoasa despartire...

in partea mea de lume, toamna continua sa planga cu lacrimi de ploaie. si sa fie tarziu...
si, da, imi mai aduc aminte. dar amintirile nu mai dor.

6 comentarii:

Garfield spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
pantacruel spunea...

poftiti la film!
pe
www.pantacruel.blogspot.com
:)

Garfield spunea...

:(( atat ...asta am vrut sa zc de fapt, dar am gresit tastele :(

zuzeta spunea...

pai, vali, un zambet era tocmai bine.

Unknown spunea...

amintirile poate nu mai dor, dar sigur apasa

zuzeta spunea...

e drept, dede, apasa. dar unele amintiri te-apasa tandru, aproape placut, altele te sufoca, altele sunt in stare, nu-i asa, sa-ti taie rasuflarea.
dar e bine cand ele exista. viata noastra este mai plina. chiar si o amintire trista poate sa-ti aduca bucurie. pentru ca ai trait-o.