duminică, 28 octombrie 2007

dor de vara

mi-e tare dor de soare. de dimineti calde si zile toride. de nopti fierbinti si cuburi de gheata topite-n arome de canicula. mi-e dor de vara, iubire.
si o sa ma-nfasor de-acum in patura de nori. si o sa dorm. o sa ma visez dansand in ploaie, cu picioarele goale pe asflatul incins, o sa ma visez cu soarele in par.
..si respiratia ta ma arde.
si o sa ma ascund in bruma diminetilor cetoase. si o sa dorm. o sa ma visez dansand in soare, cu mainile fierbinti pe obraji, o sa ma visez cu ploaia in ochi.
mi-e dor.

3 comentarii:

Garfield spunea...

e bine ca iti e dor... sper sa nu iti treaca pana la vara...:)

Anonim spunea...

Mie mi-e dor de dorul ei vara :)

Alex spunea...

mie mi-e mereu dor de ploaie :)
ai scris frumos, iar m-am regasit in randurile pe care le-ai asternut... multumesc