vineri, 28 decembrie 2007

premiile mele

nu-i frumos ce fac, stiu.
din lista celor pe care-i citesc des, cunosc trei persoane. una ii sta aproape sufletului meu, pe o alta o stiu de mult (da' nu stie ca zuzeta-s eu!) si pe o a treia am cunoscut-o si intalnit-o gratie blogului. pe-aceste trei persoane le exclud, caci sunt subiectiva, fireste.

asadar, doua bloguri, profund diferite unul de altul, ma atrag irezistibil.
primul este demaio. chiar daca de multe ori nu-s de acord cu demaio, ii admir puterea, inversunarea, determinarea de care da dovada cand isi construieste si apara teoriile.
demaio stie sa loveasca. cu vorbe. dure sau amare, vulgare ori blande, cuvintele lui transmit idei.
uneori ma face sa rad, alteori ma enerveaza. cateodata spune exact ce vreau sa aud, alteori tace. dar in fiecare dintre aceste situatii are forta.
felicitari, demaio. ma bucur ca te-am gasit.

cel de-al doilea blog nu e pe locul doi. e altfel decat demaio, dar eu il admir nespus. e pantacruel, cel care vorbeste in imagini. intru pe blogul lui si aproape ca-mi tin respiratia. ca intr-o sala de cinema unde e-ntuneric si filmul abia a inceput. blogul lui pantacruel e pasional, cald, colorat. provocator. ma duce cu gandul la america de sud si, nu stiu de ce, aproape de fiecare data la culoarea rosie. rosu aprins. sange, unghiile unei femei, buze. un sal mexican aruncat pe umeri goi.
multumesc, panta.

voua, dar si celorlalti preferati ai mei care figureaza sau nu (inca) pe lista "citesc", un an nou frumos va doresc!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Eu ce ar trebui să spun acum, că am roşit tot, ca renii după un drum lung!
Mulţumesc, Zuzeta! Şi garantez că nu am să fiu vreodată altfel. Măcar de atât sunt sigur.

UnCopilutz spunea...

Fără nici o legătură: ai o leapşă de la mine, Zuzeto!

Alex spunea...

Pai la pantacruel chiar e misto , am trecut si eu de vreo 2 ori pe acolo :) uneori muzica si filmul (arta in general) cred ca imi vorbesc mai pe inteles decat daca s-ar folosi milioane de vorbe... si sa stii ca nu trebuie sa te simti subiectiva sau obiectiva cand iti alegi preferintele... tu stii cel mai bine ce iti place si ce iti doresti, asa ca e ok :)
Iar de la mine, zuzeta, sa ai un an nou macar un pic mai bun, sa stii mereu sa zambesti si sa visezi frumos, sa fii sanatoasa si iubita ! restul... am incredere in tine si stiu ca le vei aranja pe toate ;) Te pupik si iti doresc : LA MULTI ANI !

zuzeta spunea...

la multi ani, alex.
vizitele tale ma bucura de fiecare data. pentru ca zambesti - chiar daca uneori trist, pentru ca esti bun, intotdeauna bun si cald. iar lucrurile pe care le scrii sunt mereu frumoase.

pantacruel spunea...

auleo, zuzeta!
ce tot spui acolo... :)
asa arat eu? adica blogul meu?
nu pot pentru ca sa cred.
ma asteptam sa impresionez cate un maidanez din ala adevarat zburlit si fara acoperis deasipra capului cand da ploaia rece de decembrie peste coada lui plestita,
dar nu chiar si fetite scumpe cu bloguri dragi...

nu mai am cuvinte, dar daca sunt macar putin din cum zici dumneata promit sa ma straduiesc si mai mult de acum inainte.
pt ca nu vreau sa aprind lumina in sala de cinema.
show must go on.
mereu si mereu :)

oricum e prea mult. ce spui tu
merci. :)

Anonim spunea...

pai, panta
din doamna si vagabondul
eu mereu m-am identificat cu maidanezul.
iar cainii mei poarta acelasi...stigmat.
asadar am ceva influente...!!!
insa imi pastraz parerea.

cineva care a calatorit mult in america de sud si in final chiar s-a stabilit in brazilia, mi-a scris intr-un mail: "vazuta de-aici, europa pare o cucoana batrana, care si-a tras boneta de noapte pe cap..."
da, asemenarea cu america de sud e in masura sa te flateze. dar ma duci cu gadul la ea. am sa te anunt daca imi mentin afirmatiile si dupa ce o s-o vad de aproape!!!!