duminică, 2 decembrie 2007

1 decembrie

hornbach, metro, practiker. sau cum mi-am petrecut ziua romaniei.

o suta de metri de "sarpe" rosu.
trei perdele de beculete.
lampi de exterior, pentru alee.
sase (ba sapte!) stele luminoase pentru ferestre.
o coronita de brad.
lumanari parfumate.
(toate made in china...)

si totusi asta seara a venit iarna.

update: am urmarit o reluare a principalelor stiri de ieri, deschise, fireste, cu "grandiosul" spectacol de lumina si culoare din bucuresti. si TREBUIE sa spun ca rar mi-a fost dat sa vad porcarie mai mare decat "bradul" din piata unirii. ca sa-mi treaca supararea, m-apuc sa montez beculetele chinezesti cumparate din magazine nemtesti in romaneasca-mi iarna...

8 comentarii:

Alex spunea...

iarna lor e mereu urata, pentru ca sufletele lor sunt urate ... bradul nu poate fi decat ca ei, la fel luminile si urarile lor de 'la multi ani" si "sa traiti bine"... sunt false si nu au nici un ecou.. iar tu , zuzeta , trebuie sa iti faci iarna asa cum e sufletul tau, luminoasa si curata, parfumata si zambitoare... exact ca tine... si sa fii cuminte, am auzit ca mosu' va veni din nou la tine anul asta... sa ii arati drumul cu luminite (chinezesti) si globuri (sper ca tot chinezesti) si sa ii canti colinde (romanesti) :)
Buna dimineata, zuzeta !

zuzeta spunea...

buna dimineata, alex!
frumusetea beculetelor mele, montate inca de azi-noapte
a palit in zori, coplesita de un rasarit superb.
au auzit tu ca vine mosu'?
m-am mira, ca n-am fost tocmai cuminte...

cred ca in lumina soarelui scheletul ala de fier din unirii arata sinistru.

OANA DESPA spunea...

zuzeta, stii cum e cu romanul. parca nu e prost destul, daca nu e si fudul.... avem cel mai tare brad din Ieuropa. altceva ce ne mai trebuie? pe mine m-a enervat traficul infernal de la ora aia, cand ma intorceam spre serviciu si cand parca toti bucurestenii se hotarasera sa se duca in centru.

zuzeta spunea...

asta seara am reusit sa vad bradul..pe viu, oana. si sunt si mai revoltata decat ieri, cand l-am zarit la televizor.
(cel putin spicele alea de grau...m-au terminat!)
cat despre trafic, azi (duminica, ma rog)pe la ora 18, coloane infinite brazdau zona unirii, coloane in care precum melcul m-am tarat ca sa ajung unde aveam treaba.
o clasica porcarie romaneasca, din toate punctele de vedere. ca sa nu mai vorbim ca "orasul luminilor" e cufundat, dincolo de bulevardul magheru, saracut si de prost gust decorat, in cea mai adanca bezna. la propriu si la figurat.

Anonim spunea...

Gând la gând cu bucurie, Zuzeta. O imbecilitate.

@Oana Despa - Am mai spus asta pe undeva, bradul a fost al celor de la Millennium, care au dorit să atragă atenția asupra lor. Nu a ținut de autoritățile de la București. Oricum, o penibilitate.

Anonim spunea...

Zuzeta, nu sunt nici pe departe fan-ul defectatului Vadim dar am citit cu pofta un distih al sau :"O brad de fier, O kitsh nebun, L-ai curentat pe Mos Craciun"

zuzeta spunea...

foarte simpatic! atat de simpatic incat - corect! - nici nu mai conteaza cine-a zis.
multumesc de vizita, mile.

Anonim spunea...

macar voi ati avut brad ala de fier la buc.. noi trebuia sa auzim in fiecare zi la televizor de el in perioada aia si sa ne simtim neglijati ca la noi nu se gandeste nimeni :P