marți, 4 decembrie 2007

paris, tentatia


"hai cu mine pana-n franta, zuzeto..."
tentatia.
a parisului si-a aventurii.
a unui bagaj facut in pripa, aeroportul, avionul. ador zborul cu avionul.
farmecul noptilor lungi si senzuale, noptile parisului.

si omul asta caruia trebuie sa-i refuz invitatia.
si toate locurile in care ne-am iubit odata, demult.

multumesc pentru provocare, dragule. dar nu. nu merg cu tine la paris.
chiar daca o parte din mine arde, tanjeste, viseaza. si isi aminteste.

am facut prea multe. uneori, uitandu-ma inapoi in viata mea, imi pare ca au trecut secole. zbuciumate.
se spune, stiu, ca-i mai bine sa-ti para rau de ce-ai facut decat de ce n-ai facut. dar crede-ma, am facut destule.
nu merg la paris si-mi pare rau. dar daca as ceda ispitei, regretele ar ajunge sa ma doara.
nu, nu. nu merg.

update. mai bine imi petrec rasaritul cu necunoscutii prieteni vechi, la verbiaj in fotografie.

11 comentarii:

Anonim spunea...

daca de pe-acum poti sa simti cum o sa te doara regretele alea, atunci chiar ca mai bine nu te duci.
:)

Unknown spunea...

Mda, mare tentatie... oricum, chiar daca nu stiu "datele problemei", bravo tie ca ai reusit sa iei o astfel de hotarare:)

Alex spunea...

pai eu nu prea dau sfaturi , asa ca sper doar ca ti-ai ascultat sufletul cand ai ales... tu stii cel mai bine si vorba lui v, decat sa te doara regretele... buna seara, zuzeta !

zuzeta spunea...

v, stii, nu-i asa, cum dor viitoarele regrete?! sau sa-ti povestesc la o bere, intr-o dimineata cenusie?!

datele problemei sunt simple, simona. "el" e o poveste frumoasa demult apusa. eu sunt in alta poveste careia n-as vrea sa-i scriu finalul cu cerneala verde... de paris!

mi-am ascultat ratiunea, alex! mintea cea de pe urma, care striga cel mai tare!!!!

OANA DESPA spunea...

zuzeta, mintea sau sufletul? care e mai importanta? poate ti-ai ascultat si sufletul....

zuzeta spunea...

cu mintea, cu sufletul...

nu stiu care-i mai important(a). n-am aflat inca.

UnCopilutz spunea...

Şiretlicuri. Până la urmă amintirile sunt cele mai frumoase. Dar când te foloseşti de ele în felul ăsta e foarte probabil să se ascundă multe dedesubturi...

UnCopilutz spunea...

Şiretlicuri. Până la urmă amintirile sunt cele mai frumoase. Dar când te foloseşti de ele în felul ăsta e foarte probabil să se ascundă multe dedesubturi...

UnCopilutz spunea...

Şiretlicuri. Până la urmă amintirile sunt cele mai frumoase. Dar când te foloseşti de ele în felul ăsta e foarte probabil să se ascundă multe dedesubturi...

zuzeta spunea...

mi-ai spus de mai multe ori, ca sa-mi intre bine-n cap, asa-i?!

Anonim spunea...

la bere intr-o dimineata cenusie numai si numai daca ne prinde dimineata acolo, altminteri io dorm, sa le fie clar tuturor bericilor!
:D