luni, 24 decembrie 2007

merry christmas baby

8 comentarii:

Alex spunea...

frumos de tot... si ca tot e 24 decembrie, iti spun si eu : Craciun fericit, plin de liniste si zambete, sa ai mereu grija de tine si tot ce iti doresti tu sa se implineasca !

zuzeta spunea...

multumesc, alex.
si exact acum cinci minute am fost la voi in vizita
am vrut sa va urez, dar m-am enervat pana la urma pentru ca toate muzicile alea frumoase reusesc, uimitor, sa faca un lucru urat: blogul se incarca fooooarte greu.
lasasem deci urarile pentru maine, dar profit de ocazie si zic..."merry christmas baby!!!!"

Anonim spunea...

Crăciun Fericit şi fiecare clipă să-ţi fie o încântare!

zuzeta spunea...

la fel, demaio, la fel. multumesc.

greenfield spunea...

Craciun fericit si La Multi ani!

Alex spunea...

:) zuzeta, vezi ca acum am si eu blog, small things... ma gasesti tu ;)- are putina muzica, in stilul meu asa, cam cate una pe zi, nu mai mult ...
oricum, mercic de urari si nca o data : Craciun fericit!

zuzeta spunea...

craciun fericit, greenfield. numai bine iti doresc si multumesc de vizite si urari!

craciun fericit si tie, alex. am sa te gasesc eu!!!!

Garfield spunea...

super melodia asta... charlie brown parca... si, cu un pic de intarziere, dar mereu Craciun fericit....