luni, 26 octombrie 2009

repetenta

mai fac odata scoala. asta e pedeapsa pentru ca, la vremea la care am facut-o, nu mi-a placut. ca mi-am bagat picioarele. ca mi s-a parut neimportant, neinteresant. ca ma duceam numai pentru cateva materii si ma mai duceam ca sa ma intalnesc, desigur, cu prietenii.
sunt in clasa a saptea si azi tocmai am luat un 1 la biologie.
am probleme majore cu profa de fizica, istoria nu imi place (am incasat cu greu un 6), la geografie am chiulit cand colegii au dat test, desi stiam lectia. la mate m-a ars cu un 4. la engleza stau bine, la desen la fel, la romana sunt ok, desi ma scoate din minti cand doamna ma pune sa comentez poezii.

doamne, uram lectiile. si acum, seara de seara, trebuie sa fac lectii. invat despre encefal,
bulb rahidian si maduva spinarii, despre relieful, vegetatia si solurile asiei, despre situatia socio-polititico-economica in europa secolului 18, fac tone de exercitii scarboase cu mii de calcule si paranteze, acolade, virgule, fractii. fac fizica si chimie unde nu inteleg nimic, educatie civica si tehnologie si desenez cai verzi pe pereti maro ca sa imbin elegant culorile.
sincer, as prefera in timpul asta sa spal vasele. sau sa gatesc ceva. ori sa citesc. ori sa ma duc dracului prin oras, sa beau o bere.
pot sa renunt, va rog? pe cuvant, am mai trecut odata prin asta. si-am fost fericita c-am scapat. am avut medii bune si totusi am ramas repetenta. si-s abia in clasa a saptea...

Niciun comentariu: