miercuri, 14 octombrie 2009

intrasem doar sa...

ma innebunesc astea, hipermarketurile, pe bune.
cum trec pragul si vad vanzoleala aia, cursa nebuna pentru mancare, desfasurata pe gresie lucioasa, o nocturna perfecta luminata-n alb laptos,
o iau razna.
incep sa am comportament deviant, de gaina beata.

am si-o schema. incep intotdeauna prin a lega de manerul caruciorului o punga. ca sa nu-l confund. pentru ca, in timp ce cumpar, uit ce am cumparat si nu-l mai recunosc. pentru ca de atatea ori am pus produsele in alte cosuri. pentru ca de nenumarate ori am parasit carutul undeva si-apoi m-am invartit minute in sir fara sa-l regasesc. evident, cu un produs congelat in mana.

(de fapt "schema" cu punga legata e singura. pentru ca apoi se dezlantuie haosul.)

intrasem doar sa cumpar cafea. si zahar. branza, lapte, ceva chifle cu seminte. masline, o ciocolata, bere si poate porumb de floricele,
dar...
mere. imi trebuie mere. iau mere. pere. mmm, pere. (pe dracu, nu-mi plac perele, dar poate mi s-au mai schimbat gusturile). iau pere. morcovi. am morcovi, dar astia sunt asa, foarte oranj, iau cativa. sa iau si-o varza? si-o conopida? ardei (nu mananc ardei). dar iau. ups. imi sar ochii peste culoar, la raftul de paste. iar langa el se labarteaza, tentant, cel de condimente. paste colorate, ei bine, de-astea n-am mai avut de mult. si paste mici. si barilla. nr 8. si fidea. (fidea?!pentru ce e fideaua?). cimbru. mai e, dar de-asta folosesc la orice, busuioc, menta, cuisoare (pentru dulciurile pe care vreodata o sa invat sa le fac. sau nu, dar nu asta e important, cuisoarele miros totusi asa de frumos..) le iau. delikat, mama, mama. doua cutii (n-am putut sa aleg).
raionul cu detergenti mi se pare fascinant. pungi, pungute stralucitoare (cele de 6 kilograme ma tenteaza in mod special) sute de produse de curatat, as vrea si ceva pentru lemn, si pentru suprafete lucioase, si pentru lcd-uri, si uite, un muscolo, instalatorul gel, e bine sa-l ai in casa, nu se stie niciodata, musai niste buretei de vase, servetele umede (astea sunt foarte practice, stiu eu..). la hartie igienica, alta provocare. cu doua foi, cu trei foi, cu patru foi. cu flori, cu fulgi, baby, roz, galbene, pe care, pe care s-o aleg?! la ceaiuri sunt in fibrilatie. la galantarul cu branzeturi la fel.
...un pui. un pui congelat. asa zicea bietul tata, sa ai mereu in casa un pui, cartofi si ceapa. nu-mi place puiul. dar il iau, ca asa zicea tata...
dulciuri, oh, my god. si ritter, si milka. si nutella. si biscuiti. si joe? sa iau o punga de joe? alune. alune de padure. fistic, nu pot sa ma opresc, nu pot sa ma opresc. porumb de floricele. aaaah, aleg ca nebuna inapoi la iaurturi, vreau de mult sa mananc iaurt cu miere si nuci deci
imi trebuie si miere si daca tot am ajuns aici sa iau si-un borcan de gem, pe cel vechi l-am tinut in frigider pana a expirat, o cana? nu mi-ar trebui o cana? cele pictate sunt asa simpatice! scrumiera da. am nevoie. mi s-a spart una ( din cele 20) zilele trecute. apa. plata sau minerala? si plata , si minerala. ceva de la pfanner? mda...
carutul meu e usor de reperat de-acum. produsele, asezate intr-un echilibru instabil, se labarteaza generos peste margini. la coada de la casele de marcat
mai agat din mers
o cutie de guma. o ciocolata. un strugurel pentru erika. si asta? ce dracu e asta? nu stiu, dar arata bine. o iau.

durerea surda pe care o resimt cand cardul dispare in mainiele hraparete ale femeii de la casa ma trezeste la realitate. intrasem doar sa iau zahar. cafea, paine si poate branza. si ceva dulce. fructe. si lamai. poate un peste? voiam si orez, imi trebuia un detergent de rufe, unul de vase. poate si porumb. si alune. si apa. minerala sau plata?!
noroc, totusi, ca ma duc rar la cumparaturi. nu de alta, dar am in casa tot felul de produse...

7 comentarii:

v spunea...

faulkin' bluddy shite!!
ma deprimi, madam!

zuzeta spunea...

pff
in ora de dupa
sunt si eu foarte deprimata, financiar vorbind. :)

Garfield spunea...

:)))))))) mai stiu eu niste persoane care fac la fel :))

innuenda spunea...

Da, da, exact așa se întâmplă. Dar mie-mi place...:)

greenfield spunea...

Parca sunt eu cu fata mea...ne ducem cu lista(uneori uitam lista acasa dupa ce-am scris-o), ne trebuie deodorant solid si sampon de baie; apoi luam toate tampeniile si ne miram pe ce-am dat banii...:P
Suntem incurabile!!!:)

zuzeta spunea...

domnule, doamnelor
ma simt bine. ma simt...inteleasa!!!

v spunea...

iaca... dupa o luna aflu ca te-ai simtit inteleasa... ca deprimarea mea antishopahoolica nu te-a atins defel!