luni, 18 mai 2009

si tandru momentul murea

se invarte casa, la dracu
e prea cald
nu-i aer
orice pozitie devine incomoda,
amintirea paharelor de whisky cu red bull e gretoasa si
bere
de ce dracu am baut apoi bere cu tequilla
deschide toate ferestrele, nu vezi ca mi-e rau
ce romantic, aaa, imi vine sa rad cand imi spui afectat
ca sunt prima femeie care calca pragul micului tau sanctuar
ce tampenie
in asemenea moment important
eu m-am imbatat crita
n-as vrea sa ma tii de mana, eu una nu pot sa stau prea mult intr-o pozitie
si tu ai apucaturi tandre
nuu, nu face asta, n-as vrea nici sa ma strangi in brate, mi se tulbura imaginea, eu am cerut asta? eu am vrut sa vad concertul cu sting? nu-mi amintesc
stinge lumanarea aia parfumata, dragule
ca mi-e greata si daca-mi simt parfumul, pe care altfel il iubesc
si atatea zile
am vizat sa-mi lipesc buzele de pielea ta bronzata
sa-mi asez capul pe umarul tau
si-acum nu-mi doresc decat o pozitie cu perna mai sus in care sa inceteze zgaltaiala asta perversa, de seism de sase grade
nu ma vrei?
sa fiu a naibii, ba da
dar stai in capatul celalat al camerei, nu te misca, nu vorbi, nu respira
si promit
daca reusesc sa adorm
o sa te visez
o sa te iubesc altadata, dragule
si tandru momentul trecea
si tandru momentul murea

acum lasa-ma.

10 comentarii:

pantacruel spunea...

foarte fain, zuzeto! ;)

cutremuratoarea spunea...

Zuzeta,superb momentul asta care...murea!

zuzeta spunea...

aaa, doar sa nu fi fost in pielea mea!!!

superb, cutremuratoareo?
pare amuzant, ha?! :))

innuenda spunea...

Oh, da! Tandru murea ...

Zuzeto, ție nu ți-a spus nimeni să nu amesteci băutura cu iubirea? Ce naiba, știe toată lumea că atunci când o faci sfârșești fie prin a iubi băutura, fie prin a bea iubirea. Adică e de rău, pentru că se va sfârși și tu vei mai vrea.

Anonim spunea...

Citesc de ceva vreme blogul tau si ma intreb daca esti o femeie fericita... sau ce vrei de fapt sa spui celorlalti. Am stat ascuns pana acum si ti-am dat replici in gand dar nu mai pot rezista si trebuie sa fiu sincer : as vrea sa cunosc pe cea din spatele acestor vorbe accidentale ...

zuzeta spunea...

innuenda, eu mi-am spus
dar pe mine nu prea ma ascult
:))

ma bucur ca ai vorbit, in sfarsit
dar imi pare cam aiurea ca un om care ar vrea sa ma cunoasca
sa semneze...”anonim”

Anonim spunea...

Nu aveam cum sa semnez altfel pentru ca nu am un blog. Ma numesc Mihai. E bine acum ?

zuzeta spunea...

e bine, e bine!!! zuzeta4you, pe yahoo. in mare parte a zile sunt pe mes.

v spunea...

...deci...da... :))))))))))))))))
fraticule, asaaaa un ris ma zgiltiieeee... sper sa nu visez cutremur, naibii!

zuzeta spunea...

razi de suferintele mele, ha? nu-i frumos, nu-i, nu-i. :))

vezi, daca visezi lumina tehnica, sa te trezesti repede!!!