joi, 26 iunie 2008

razbunarea florilor


asta primavara deci, pe cand bateam gradinile, pepinierele ori magazinele
in cautarea celor mai frumoase plante
am zis: numai trandafiri, numai trandafiri rosii si galbeni.
nu mi-au facut cu ochiul nici frumosii albi, nici ghirlandele cu degradeuri
si, nici vorba, trandafirii roz desenati elegant pe rasaduri (asa se numesc, parca). caci asa cumperi, o bucata de tulpina cu radacina impachetata. mergi pe incredere.
asadar
nu-mi plac trandafirii roz, nu mi-au placut niciodata. parca-s bomboane fondante (al caror gust il ador, dar a caror culoare m-a ingrozit intotdeauna). nu-mi plac si pace.
asa ca am decretat: nici urma de trandafir roz in gradina mea!

au inflorit, maiestuos, galbenii. inalti si demni, cu floarrea cat o cupa de sampanie. splendid.
dupa primele flori am observat alti boboci pe tulpina. multi boboci. numai la unul am numarat 25. fericirea a durat doua zile. pana au inceput sa pocneasca. de-acolo, de sub sepale, s-au itit petalele. oh, petalele roz...
fiecare trandafir galben mi-a rezervat o surpriza de alte 20 de flori roz. asta asa, ca sa ma invat minte sa mai conditionez natura...

11 comentarii:

Annie spunea...

Wow! Asta a fost chiar tare! Acum, ce sa faci, trebuie sa inveti sa-i iubesti, tu i-ai crescut!:)

Anonim spunea...

hahahaaaaaaaaaaaa!
deci, fratie, ce ti-au copt-o!

ploaia_de_stele spunea...

...si ce daca sunt roz, cred ca au inflorit special pentru tine ca sa iubesti si trandafirii roz...
Felicitari pentru stilul tau special de a scrie,te citesc de multa vreme si intodeauna mi-a placut tot ce ai scris.

Anonim spunea...

dada, si io cred c-au inflorit special pentru tine, da' nu neaparat ca sa-ti placa de ei ci ca sa te calce pe nervi :D
de-ai naibii, adica.

Anonim spunea...

annie, m-am straduit
dar nu pot sa-i iubesc!!!
i-am tolerat :))

v, asa am gandit si eu, ia de-aici! sigur, mi s-a explicat ca trandafirii au fost altioti, bla, bla..
dar de ce tocmai pe o tulpina ROZ???

multumesc, ploaie de stele :)
repet, nu-i iubesc, dar ii accept. insa la primavara o sa cumpar trandafiri roz. sa vedem atunci!!!

Anonim spunea...

nu tenta soarta, c-o sa-ti rasara roz, rozalii, ciclam si roz-fucsia, sa te saturi.

pantacruel spunea...

si uite asa insemnarea ta m-a dus cu gandul la doua filme vechi, dar dragi mie (mai ales primul)... 'trandafirul roşu din cairo' (ala genial cu si de woody allen) si 'trandafirul galben' (ala cu margelatu) :)
de trandafirul roz bombon al zuzetei (si pocnitor) nu am auzit pana azi :)

Anonim spunea...

o sa scriu un scenariu
pff, roz pocnea trandafirul
:))

maria spunea...

ba sunt frumosi si ei, zau....

Anonim spunea...

bine, bine, sunt frumosi :P

UnCopilutz spunea...

Mă tot uitam după a doua tulpină, dar nimic. Foarte frumoşi!