duminică, 1 iunie 2008

accident

in anii in care ma indeletniceam cu sportul cu patine de gheata incasam cateva cazaturi pe saptamana. ca un facut, toate in genunchiul drept.
au trecut ani de cand m-am lasat (de patinaj), dar nu si de cazaturi. pentru ca am experimentat pe rand tot felul de sporturi extreme. cele mai aprige busituri le-am tras de pe motor, ultima dintre ele nu mai departe de inceputul acestei frumoase primaveri.
niciodata, insa, n-am cazut asa, aiurea.
pana ieri.
telefonul suna turbat pe masa din curte
eu purtam triumfatoare un castron, capsuni cu multa frisca
am rupt-o la fuga
cu grija sa nu pierd pretiosul continut, nici pretiosul apel sa nu-l ratez
am zburat de pe terasa, cu bataie pe dreptul
si cand sa aterizez in siguranta ceva s-a intamplat
mi-am dat seama ca am a alege
desertul sau integritatea fizica
nu m-am putut hotari
am aterizat spectaculos, pe genunchiul stang, durerea ascutita mi-a luat rasuflarea, mi-am facut praf podul palmei drepte
doar doua trei fructe s-au rostogolit in praf
si soneria telefonului a incetat.

o umflatura obraznica s-a asezat peste genunchi, ma doare crunt fiecare miscare
dar partea cea mai neplacuta este
ca-i la stangul, piciorul de ambreiaj
exact in ziua in care masina mea era gata sa se-ntoarca in trafic
si, pe deasupra, nici capsunile alea n-au fost cine stie ce.

7 comentarii:

Pisicot spunea...

hmmm...cred că de la frişcă ţi se trage :)

Anonim spunea...

hmm, de la frisca mi se trag multe :)

Unknown spunea...

neah, capsunile-s de vina:))

greenfield spunea...

O radiografie la genunchi nu ti-ar strica, e chiar indicata...zic si eu, asa.

Anonim spunea...

ei, mi-a trecut si genunchiul
dar si pofta de capsuni intre timp
:))

Anonim spunea...

Ambreiaj, ambreiaj... dar bine că nu-i, din nou, dreptul. Căpşunele înţeleg că n-au meritat, dar nu ne-ai zis nimic de telefon...

Anonim spunea...

:))
m-ai prins!