duminică, 15 iunie 2008

ce mai faci?

ce mai faci?
politicoasa intrebarea pluteste
dupa zile sau luni de absenta, dupa ani uneori
straina si impersonala.
ce mai fac?
nu stiu ce sa raspund
nu stiu cum sa inghesui in cateva vorbe o bucata de viata
mai mare sau mai mica

ce mai fac?
ma bucur de ploaia de vara, plang la filme, respir regina noptii, beau bere si dansez sub clar de luna mincinoasa, m-ascund de unii, ma bucur de altii, ma joc si-amestec norii, ascult povesti, mi-e dor, mi-e frica, mi-a urat, visez ca zbor si ma trezesc zambind, trisez la carti, m-agit la meci, caut cuvinte potrivite si le-asez gresit, ma cert si tip, ma supar si tac, rad, alerg, mananc, cumpar prostii, mi-e dor de-o plaja pustie si de vant, ascult timpul cum se scurge in fire de par albe aparute peste noapte, la dracu, inca unul, nirvana, da, a ramas inghetata mea preferata si anul asta, tot carlsberg beau si whisky cu red bull, nu, nu m-am tuns, doar ca m-am ingrasat, vreo patru kilograme am luat, s-au dus direct pe cur, interesant- crede stefan, dar blugii intra greu, de nico nu mai stiu nimic si pe razvan il vad mereu, prieteni vechi, prieteni noi, dezamagiri, surprize, plictiseli
cum sa-ti raspund?
sunt bine e de-ajuns
sunt bine, multumesc.
dar tu?
tu ce mai faci?

7 comentarii:

Anonim spunea...

Exist. Probabil singurul lucru cu care mă pot lăuda :)

Alex spunea...

nu stiu de ce ma duce cu gandul la o melodie mai veche a celor de la Vama... tot Veche ...
PS: bine ai revenit ;) !

zuzeta spunea...

exist, frumos raspuns :)
mie nu-mi place sa fiu intrebata "ce mai faci?"
sunt tentata sa raspund rautacios, "nu mai fac nimic!!!"
ma bucur sa te-aud. deci, ce mai faci?! :))

care, alex? care melodie?
(bine te-am regasit!)

Alex spunea...

" de ce ? " ... dar sa nu ma intrebi ... de ce anume ? :) ... ca nu stiu ...

Anonim spunea...

stiu "de ce"
multa vreme
m-am saturat, da, m-am saturaaaaaaaaaaaaaaat
de mine si de voi
de tine si de noi
de noi doi amandoi :))

Unknown spunea...

De ce sa nu-mi beau vodca mea de zi cu zi
Si sa conduc cu a cincea noaptea-n zori de zi?

:)

Anonim spunea...

da, m-am saturaaaaat!
:))
(de ce-am in creier nori, de ce-am in suflet scrum?!)