luni, 9 februarie 2009

on plonge

7 comentarii:

pantacruel spunea...

natura (aproape) moarta. si trista :(

Anonim spunea...

nuuu. frumoasa. impresionanta. cer gri pierdut in mare, vant, valuri salbatice. ploaie rece de februarie la mare. soare cu raze insistente pe dupa perdeaua de nori.
scoici, caracatita, calamari
si-un cabernet sauvignon de la prahova valley.
ti se pare trist? :)

Unknown spunea...

adica ai fost la mare???

Anonim spunea...

daaaa,
am fost.
e atat de dezolant
incat e inaltator. recomand calduros
marea in februarie. stropita cu vin rosu. :))

Unknown spunea...

am fost in decembrie, odata si am "stropit" marea doar cu cafea fierbinte. da' cred ca tre sa incerc si marea de februarie cu vin rosu;)

Ioana C. spunea...

pare exact ca un tablou de iarna pictat si apoi fotografiat...superb

Anonim spunea...

simona, traiam cu gandul
capatat cu ani in urma
ca marea iarna e de o tristete sfasietoare.
dar e ata de frumoasa, atat de frumoasa
ca nimic altceva nu mai conteaza.

welcome, ioana
cat fotografia a fos in telefon, n-am apreciat-o. cand insa am descarcat-o si i-am zarit detaliile, efectul ferestrei murdare de la on plonge mi s-a parut incredibil!