luni, 27 octombrie 2008

mesaj

mi-am intins aripile devreme, deci zbor de mult.
n-am obosit si nu m-am plictisit

mi-au mai smuls, unii, altii
penele
au mai rupt bucati din mine, mi-au scos ochii, mi-au infipt in inima sageti
ori mi-au agatat de picior cate-un bolovan

eu insami am zburat uneori in directii gresite si am obosit in zadar
ori m-am luat prosteste dupa stoluri straine
si-am intrat in bataia vantului
care m-a izbit de pamant

dar vreau sa va spun atat, voua
vanatori de pasari in zbor

ca ma hranesc cu gloantele voastre
si cresc.

6 comentarii:

pantacruel spunea...

aceeasi zuzeta proaspata intr-o noua prezentare :)

Alex spunea...

:) frumos... si ne-am cam potrivit in scrieri de data asta ;)
ai grija de ... zbor, zuzeta !

Anonim spunea...

panta, maestre,
asta suna ca o reclama la sana!! :))

Anonim spunea...

alex,
zbor
deasupra unui cuib de cuci.
tu?!

Anonim spunea...

uneori oamenii fac lucruri rele, fara ca ei sa fie in esenta rai. dar tu stii deja asta, nu?

Alex spunea...

eu... deasupra lumii ;)