miercuri, 22 octombrie 2008

atunci

atunci,
in timpul in care ziua era noapte
si fluturii imi insoteau pasii
cand prietenii radeau si pierdeam sirul berilor si-al barurilor de noapte
cand maine trecea zburand catre un nou drum
iar ziua de ieri, pierduta printr-un asternut strain, zambea discret in febra musculara a prelungitelor partide de sex in pozitii incomode
cand ne vedeam atat de des
incat ne amestecam numele si vietile
atunci
recunosteam de cu seara gustul diminetilor fericite si abuzam de cafea neagra in asteptarea noptilor lungi
monica, tampito
ca despre tine am vorbit azi
si mi-am amintit de toate nebuniile pe care le-am facut
in anii aia stralucitori
toate iubirile si disperarile, intrebarile si raspunsurile
si flaviu, dragostea mea
asfaltul fierbinte sub talpi
(oh, ti-amintesti cand am tras cu pusca de la tir in turistii din parcul de distractii de la mamaia? si cand am fugit de suedezii care sperau la o noapte fierbinte de-amor, dupa ce platisera sampania? tii minte cum radeam?
monica, ti-amintesti cand adormeam in zori, claie peste gramada, inlantuiti in patul mare din garsoniera din vitan? )
si maine era o noua zi, si maine era o noua zi...
atunci
atunci lumea era simpla
si-avea culoarea rosu-aprins
era a mea si o-mparteam cu toti
la dracu,
ce frumusete, ce nebunie era viata
atunci.

8 comentarii:

Anonim spunea...

zuzeta, zuzeta
ce amintiri rascolesti :)

pantacruel spunea...

oh, tu, femeie nebuna! :)

Anonim spunea...

stiu, stiu..

oh, panta, de cand n-am mai auzit vorbele-astea magice ! :)

Anonim spunea...

Ca iar mi-amintesc de tramvaiul ala care ducea la mama dracului in fundul orasului sub talpa iadului imputita o pereche de-o noapte rupta de cu zori.
Si cu cine vorbeai despre vremurile acelea, ai?

Anonim spunea...

la dracu, cum imi omori tu poezia!!!
la fel ca pe vremuri, in zori de zi, (lasa tramvaiul, lasa tramvaiul si cosmarul meu de dupa)
pe bordura, cu ultima bere, doua, uite ca rasare soarele
cu tine vorbeam, cu tine vorbeam
cu tine vorbesc si-acum
rest-i praf de stele cu alcool
si gheata
dar eu te iubesc la fel (nu ca la-nceput!!!)

Anonim spunea...

na, ca m-ai topit, rusine de-nghetata ce mai eram si io...
:)

da, mai, ce frumusete si ce nebunie era.

Anonim spunea...

(Nu stiu ce coincidenta o mai fi si asta, da cam pe cind ti-aminteai tu mi-aminteam si eu de iesiturile la miez de noapte dupa ce lumea fragila adormea... Martor mi-e cui i-am povestit.)

Anonim spunea...

lumea fragila eram noi
caci ne sfaramama la primele raze ale soarelui
strecurate prin geamurile cele mari cu vedere la trotuar.
e dimineata, mai merge una?!

(si nu-i coincidenta, da? se cheama empatie!!!)