joi, 15 mai 2008

vise

visez tot felul de lucruri si intamplari.
dorm putin si visez
obositor de mult si ciudat.
unele vise par atat de reale incat ma trezesc uneori derutata
cand o fi fost ala in patul meu, baiatul ala pe care nu l-am mai vazut de-un secol
m-a imbratisat tandru
dimineata parfumul lui atarna ireal, agatat de perna
pe urma
mirosul marii, in cabina stramta a unui iaht
si sertarul la care m-am repezit dimineata, sa caut siragul de perle pe care-l ascunsesem in vis
am cautat cateva zile sandalele cu sireturi
le purtasem la o petrecere, pe pontonul terasei dintr-o insula greceasca
imi aminteam perfect muzica, rochia alba care-mi venea bine, luminile calde reflectate-n mare
imi doresc sa merg in casa in care am fost de-atatea ori, in care tapetul e de fiecare data altul si mobila altfel asezata, dar eu o recunosteam, o recunosc
de fiecare data ajung acolo noaptea
si n-am reusit niciodata sa-mi amintesc strada, strada ingusta cu pavaj de piatra cubica
deja-vu, un flash
eu stiu ca asta s-a mai intamplat candva, la fel, la fel
cand?
de multe ori in vis
dar s-a intamplat.

12 comentarii:

maria spunea...

hei hei hei, trebuia sa vii mai optimista, ce e asta?

Anonim spunea...

pai mie mi se pare ca asta-i o insemnare optimista!!!
faptul ca mai exista o viata, viata din vis
care uneori se intercaleaza ciudat cu celalalta viata
mi se pare fascinant!

si inca n-am povestit c-am visat intr-o noapte ca intr-un loc anume din casa aveam multi bani, teancuri, teancuri, aranjati frumos. dimineata m-am trezit foarte incantata, cu gandul ca am sa-mi pot cumpara ceva ce-mi doream, o chestie scumpa. eram atat de convinsa ca-i real, ca m-am dus direct la dulapiorul acela si l-am deshis. si l-am deschis cu grija, sa nu cada banii...!!! pff, aia da dezamagire. ala era un dulapior unde tineam tot felul de medicamente, creme si cosmeticale :))

maria spunea...

bine. atunci asta e optimist

Anonim spunea...

acu' sunt putin ingrijorata.
daca eu m-am gandit ca-i o insemnare optimista si ea nu transmite deloc asta
cum va arata oare o insemnare trista?!! :))

Alex spunea...

daca e cu vise, e optimista... sau na, asa ar trebui... oricum bine ai revenit, mi-era dor sa te citesc ;)
Buna dimineata !

Anonim spunea...

buna dimineata, buna dimineata!! :))

Unknown spunea...

ce trebuie sa fac inainte de somn sa visez ca sunt si eu pe o insula greceasca?:)

Annie spunea...

Eu visez numai dimineata! Nu stiu de ce... Si mi se intampla adesea sa mi se continue acelasi vis...

Anonim spunea...

stiu si eu, simona?
sa incerci cu un campari-orange?! :))

annie, multumesc de vizita!
stiu visele de dimineata. de multe ori sunt cele mai interesante. si de nenumarate ori m-am trezit si-apoi m-am culcat la loc, numai ca sa vad ce se intampla mai departe in vis!!!
de unde stii ca visezi doar dimineata? doar pentru ca alea-s visele pe care ti le amintesti?!

Unknown spunea...

gata, zuzeta, s-a facut, diseara un campari orange si am biletul catre insula greceasca:)

Anonim spunea...

al dracu' dulapior, prin toata casa l-am cautat

Annie spunea...

Pai, sincer, noaptea nici nu prea dorm!:D