sâmbătă, 24 mai 2008

timp

sunt obosita
si zilele trec prea repede n-am timp
n-am timp n-am timp n-am timp
ma enervezi dimineata
vreau sa dorm si insisti
de ce dracu trebuie sa ma scol
ma apesi pe stomac ma gadili si ma doare capul
ia mana
tip
lasa-ma-n pace
sunt obosita
pe urma imi pare rau si te sun de zece ori in jumatate de ora
sa-ti povestesc ce vad pe fereastra cum oamenii sunt cenusii si mie mi-e dor
de tine
atatea cuvinte rostesc intr-o zi
cu atata lume vorbesc inutil
urc scarile calculatorul mesaje cafea suna telefonul
hai sa fumam tot felul de lucruri de care nu-mi pasa
bem cafea bem ce mancam azi ala nu m-a sunat soacra-mea a spart paharul ei preferat oh copilul mi-a spus literele
suna telefonul suna telefonul
zic ne vedem sambata tuturor le zic ne vedem sambata
as bea o bere la halba cu spuma de-un deget
hai draga sa mancam la citygril am vazut tricouri super la kenvelo s-a aprins un bec pe bordul masinii o sa fie furtuna concediu in tunisia ala are un cur beton m-a enervat sefu nevasta-mea nu spala vasele unde iesim sa dansam m-am imbatat rau ma las de fumat regimul disociat e cel mai bun cat costa asta nu mai am bani cine te enerveaza mai mama fa-ti lectiile draga ti-ai facut tatuaj am stat o ora la coafor tampita aia nu mi-a dat restul
suna telefonul suna telefonul
bancul e prost iti dau un film nu mai sunt locuri la gradinita primarii care au sanse unde ne vedem pe lipscani pene arabiata nu mai rade m-am calcat pe fusta
vreau sa dorm
in hamac
vreau sa dorm
iubitule ajung tarziu azi sau hai tu in centru sa bem bere la terasa
nu sunt obosita nu sunt obosita
e trei noaptea vino in pat
nu vin
e intuneric si liniste ma odihnesc
privesc cerul prin fereastra de pe acoperis si respir acum taci
n-am timp sa-ti spun ce simt
dar o sa te sun maine dupa ce tip sa ma lasi in pace
o sa te sun sa-ti spun ca mi-e dor de tine
dar azi n-am timp n-am timp
si zilele trec prea repede n-am timp

intr-o zi insa
o sa am
sigur o sa am.

6 comentarii:

Unknown spunea...

Bravo, zuzeta!! Un puzzle urias:)

Alex spunea...

mie mi-e doar foarte somn... am nevoie de timp... kiss you.

maria spunea...

foarte frumos

Anonim spunea...

la naiba, chiar ca-i un puzzle!!!:)

alex, mie somn mie numai dimineta. cat despre timp
...vezi bine, si eu am nevoie de timp, hm, de timp liber!

Anonim spunea...

mulumesc, maria

Garfield spunea...

perfect !