marți, 2 septembrie 2008

o zi trista

ma pandeste ascunsa intr-un colt al patului,nu ma lasa sa deschid ochii si sa ma dezmeticesc, ca mi se si strecoara in suflet. supararea aspra, grea, supararea de-aseara. nu, n-a plecat furisandu-se in umbra unui vis, nu s-a dus speriata de zorii insoriti. e tot acolo, apasatoare, ma doare dimineata si gustul amar al cafelei.
am inima grea, noaptea n-a fost un sfetnic bun. a fost o noapte de insomnie, cu glas de regrete. o noapte lunga si neagra, cu durere de cap si ganduri triste, cu amintiri suparatoare. o noapte in care, somnul furat spre dimineata nu-i o eliberare, e o continuare a unui cosmar trait cu ochii deschisi.
nu-mi amintesc sa fi visat ceva.
o zi trista e ca o usa inchisa. o usa fara clanta, opaca. nimic nu-i dincolo de ea, nimic inainte. aerul devine tot mai greu de respirat, zambetul doar o amintire indepartata, miscarea si veselia lumii un spectacol care se deruleaza dincolo de peretele gros al indiferentei. si toate gandurile prinse-n caruselul amar al dezamagirii, toate aripile frante, toate pasarile calatoare care obosesc si mor.
si timpul se scurge alene, ma doare ceasul ce-a trecut si mi-e frica de orele ce au sa vina.si drumul catre maine pare fara de sfarsit.
nu-i nimic, nu-i nimic. doar o zi trista din viata mea. din viata mea vesela.

7 comentarii:

Alex spunea...

sper ca intr-adevar sa fie vorba doar de o singura zi trista :*:*:*

... dar sa stii ca ai scris frumos... ma rog, mie mi-a placut ...

Anonim spunea...

Nu scăpăm vreodată de ele. Şi sper şi eu să fie doar una. Ascunsă definitiv de cele vesele care vor veni.

Anonim spunea...

ma intreb ce varianta as alege... o zi trista dintr=o viata vesela sau o zi vesela dintr-o viata trista....?

Anonim spunea...

lasa, lasa, doar zile vesele te timpesc. :D

Anonim spunea...

si daca-ti spun ca vreau sa fiu tampita?! :))

Pisicot spunea...

A trecut? Sper că a trecut.

Anonim spunea...

greu, greu
dar a trecut :)