luni, 11 august 2008

nopti de vara

ma trezesc si mi-e soare, mi-e lene, dar dor de duca, beau cafea amesecata cu somn, conduc agale, agale, ar trebui sa ma grabesc, dar nu-mi pasa, ce daca ajung mai tarziu, mi-e soare, mi-e soare
si cald
beau apa, fumez, beau apa, visez, nu ma grabesc, nu,
parca traiesc in reluare, sunt ca o pisica mare trezita din somn, toata ziua plutesc printre ganduri iar seara
seara mi se ascut simturile
adulmec
pandesc
aroma noptii ma copleseste, noapte de vara
bloody mary cu gheata si stele
regina noptii
o mana calda pe gat
o mangaiere
un zambet, o soapta
sssst
asculta greierii
si-o pasare de noapte isi canta singuratatea, ori isi cheama perechea, strigatul ei strabate intunericul cald, iar vantul, vantul spune povesti
povesti de iubire pierduta, cu valuri si tresariri, povesti fara sfarsit
povesti ale verii
unice, senzuale, calde
ca o imbratisare furata in noapte, care-ti taie respiratia, pe care continui s-o simti, ore in sir, zile,
care te urmareste si te obliga s-o retraiesti,
o clipa cat o noapte intreaga, cat o noapte de vara,
noapte de vara
care te invaluie bland si te ameteste cu parfum de soare ramas pe piele,
care te cheama intr-o alta lume, asculta,
ssst,
asculta greierii.

4 comentarii:

Alex spunea...

uite, eu nu ascult greierii... ascult doar cum regina noptii mangaie cu stele obrazul unui inger ...
Noapte buna , zuzeta !

Anonim spunea...

e foarte cald la tine, acolo...este foarte multa vara...la tine , cred, este vara si atunci cand este gerul cel mai ger afara! Nu?

Anonim spunea...

ba sa asculti si greierii, alex!

nu. cand e gerul cel mai ger afara, e iarna si la mine. :)

verbiaj. spunea...

tu visezi la soare si noaptea, esti incurabila.